Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade blivit lite less på denna. Men med gummi försvann den känslan direkt!
snyggast i blått.. har samma. köpte den tredje gången, nu ska den vara kvarBlev med en Tissot i en lite slumpartad bytesaffär förra veckan. Varit skeptisk mot Tissot i många år. Nu vill jag inte ta av mig denna
Urtjusig. Har tittat på modern Seastar, men de får ju skämmas jmf med din. Vilken årgång?Många PRX i tråden hehe. Här kommer en cool Tissot-dykare! Fick bli ett somrigt Nato på!
Jätte nöjd! Känns väldigt premium vilket man såklart kan förvänta sig givet prislappen. Hade jag fått önska något så hade det varit ytterligare en microjustering på claspen. Orolig att mitt blev lite för kort om handleden sväller i värmen.Sjysst! Hur upplever du gummit? Tänkte beställa ett till min, men har bara inte kommit till skott ännu.
Har en likadan och funderar på att beställa det gröna gummit.Hade blivit lite less på denna. Men med gummi försvann den känslan direkt!
Vackert! Står mellan denna och den mörkblå för min delMycket nöjd med denna
Provade alla färger utom svart och skulle egentligen kunnat köra ole dole doff och bli lika nöjd oavsett, alla är verkligen skitsnygga. Men varit sugen på en ljustavlad klocka länge så denna blev perfektVackert! Står mellan denna och den mörkblå för min del
Tissot loggan och texten är i svart va och inte "silver"?Mycket nöjd med denna
Yes den är i svartTissot loggan och texten är i svart va och inte "silver"?
Det var inte illa! Valjoux gissar jag?En klockintresserad kollegas "guldklocka" för lång och trogen tjänst. Tissot Heritage 150th jubileum. Kollegans jubileum är 25 år .
Ska nog vara ett ETA2894-2 med chronometercertifikat i denna men måste kolla i morgon.Det var inte illa! Valjoux gissar jag?
galet sugen på 35 i helguldNytt i butiken!
T137.207.33.021.00
T137.263.33.020.00
T137.263.11.030.00
T137.463.11.050.00
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 Västerås · Vasagatan 13
722 15 Västerås
Tel: +46 (0)21-13 02 12
[email protected]
Exklusiva Klockor | Auktoriserad återförsäljare | Nymans Ur 1851