Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade blivit lite less pÄ denna. Men med gummi försvann den kÀnslan direkt!
![]()
snyggast i blÄtt.. har samma. köpte den tredje gÄngen, nu ska den vara kvarBlev med en Tissot i en lite slumpartad bytesaffÀr förra veckan. Varit skeptisk mot Tissot i mÄnga Är. Nu vill jag inte ta av mig denna
![]()
Urtjusig. Har tittat pÄ modern Seastar, men de fÄr ju skÀmmas jmf med din. Vilken ÄrgÄng?MÄnga PRX i trÄden hehe. HÀr kommer en cool Tissot-dykare! Fick bli ett somrigt Nato pÄ!
![]()
![]()
JÀtte nöjd! KÀnns vÀldigt premium vilket man sÄklart kan förvÀnta sig givet prislappen. Hade jag fÄtt önska nÄgot sÄ hade det varit ytterligare en microjustering pÄ claspen. Orolig att mitt blev lite för kort om handleden svÀller i vÀrmen.Sjysst! Hur upplever du gummit? TÀnkte bestÀlla ett till min, men har bara inte kommit till skott Ànnu.
Har en likadan och funderar pÄ att bestÀlla det gröna gummit.Hade blivit lite less pÄ denna. Men med gummi försvann den kÀnslan direkt!
![]()
Vackert! StÄr mellan denna och den mörkblÄ för min delMycket nöjd med denna
![]()
Provade alla fÀrger utom svart och skulle egentligen kunnat köra ole dole doff och bli lika nöjd oavsett, alla Àr verkligen skitsnygga. Men varit sugen pÄ en ljustavlad klocka lÀnge sÄ denna blev perfektVackert! StÄr mellan denna och den mörkblÄ för min del![]()
Tissot loggan och texten Àr i svart va och inte "silver"?Mycket nöjd med denna
![]()
Yes den Àr i svartTissot loggan och texten Àr i svart va och inte "silver"?
Det var inte illa! Valjoux gissar jag?En klockintresserad kollegas "guldklocka" för lÄng och trogen tjÀnst. Tissot Heritage 150th jubileum. Kollegans jubileum Àr 25 Är.
![]()
Ska nog vara ett ETA2894-2 med chronometercertifikat i denna men mÄste kolla i morgon.Det var inte illa! Valjoux gissar jag?
galet sugen pÄ 35 i helguldNytt i butiken!
T137.207.33.021.00
![]()
T137.263.33.020.00
![]()
T137.263.11.030.00
![]()
T137.463.11.050.00
![]()
Med vÀnlig hÀlsning,
Nymans Ur 1851 VÀsterÄs · Vasagatan 13
722 15 VÀsterÄs
Tel: +46 (0)21-13 02 12