• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot-tråden

Flytspackel

Breitling
Seastar är modellserien, men det fanns många utföranden i den serien (som fortfarande finns). Även om baklocket är helt slätt kan det finnas siffror på insidan som kan avslöja något, även urverket... Börja med att öppna baklocket och fota det du ser där så kanske du kan få mer vägledning.
*jag skulle säga att det är en äkta Tissot, antagligen 1980 tal
Tack för svar.
Har försökt söka runt lite själv, men som du säger är det en väldigt stor mängd olika varianter som kallas seastar.
Jo är väl bäst göra så för öka chansen få klarhet.
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Väldigt trevlig 😍
IMG_1122.jpeg
 

OskiP

Cartier
2-Faktor
Kan det här vara för bra för att vara sant?
Någon som köpt nå från denna sida?

1700413424914.png
Det är garanterat för bra för att vara sant. Om det mot förmodan dyker upp något så lär det vara en dålig kopia.

Igår var det någon som postade länkar till diverse alldeles för billiga G-shocks. Även det på Fyndiq.
 

televinken

Omega
2-Faktor
Jag tog och beställde från den sidan så vi får se vad som dyker upp.. i värsta fall kan jag skicka tillbaka och pengarna tillbaka..
Återkoppla hur det går för dig. Jag är ganska sugen på att oxå prova.
Köpte nyligen en Visodate här på forumet som jag tycker sitter riktigt bra och kompletterar min Speedy och PO.
 

Psykel

Patek
Tjusigt. Gillar nog banden från delugs mer, men det där verkar ju kosta en bråkdel av det priset. Blir att prova 😊
Ja, landade på 262kr med rea. Delugs ligger väl på 2000 eller nåt? Snyggare, men inte så mycket snyggare. Heads up, dock! Bandet är en smula kort. Jag kör tredje hålet ytterifrån på 17-17,5cm handled.
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Ja, landade på 262kr med rea. Delugs ligger väl på 2000 eller nåt? Snyggare, men inte så mycket snyggare. Heads up, dock! Bandet är en smula kort. Jag kör tredje hålet ytterifrån på 17-17,5cm handled.

Ja. Det landar runt 2000, lite billigare nu med Black Friday men ändå markant skillnad.

Tack för Heads up, värt att prova för 262kr, beställde ett blått. 😊
 

Breakout

Omega
Kan det här vara för bra för att vara sant?
Någon som köpt nå från denna sida?

1700413424914.png

Det är garanterat för bra för att vara sant. Om det mot förmodan dyker upp något så lär det vara en dålig kopia.

Igår var det någon som postade länkar till diverse alldeles för billiga G-shocks. Även det på Fyndiq.

Återkoppla hur det går för dig. Jag är ganska sugen på att oxå prova.
Köpte nyligen en Visodate här på forumet som jag tycker sitter riktigt bra och kompletterar min Speedy och PO.

:cool:

ser nu att de inte finns kvar på Fyndiq, som av en händelse? Hoppas du får tillbaks dina pengar eller en schysst dinka!

Tydligen så var det Sneakers jag beställde och inte en PRX, enligt Fyndiq..
Aja, skönt att jag får pengarna tillbaka iallafall =)
Låter det för bra för att vara sant, då är det nå skit..

Skärmavbild 2023-11-29 kl. 15.01.35.png
 
Topp