Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen tycker jag det är en snygg design i sin enkelhet. Heritage/vintage är fortfarande populärt. Tyvärr tycker jag som så många andra gånger då det gäller Heritage-släpp med vintagedesign, att man missar med den stora storleken Jag tror inte jag är ensam om den uppfattningen, så den lär inte bli någon dussinklocka i forumvärlden misstänker jag. Jag har också lite svårt att motivera ett högre pris för just COSC, men det är jag detIngen som satsat på en sån här? Finns för 9k på c24. Känns svårslaget givet COSC.
Perfekt casual kontorsklocka?
Tissot Heritage 1938 Automatic COSC | Model T1424641633200 | Tissot® Sweden
Discover the Tissot Heritage 1938 Automatic COSC | Model T1424641633200 | 38-40mm | Pink Dial | Free delivery for orders over 950kr. International warranty.www.tissotwatches.com
Jättenöjd, finns väl ingen klocka som prx i prisklassen. Tissot satsar på olika band så blir väldigt versatilt. Köpte min när bara 40mm fanns men är otrolig sugen på 35mm quartz i någon sommarfärgNi som kör PRX. Är ni nöjda? Har en gentleman som kanske skulle behöva lite Tissot-sällskap.
Är det där 35 eller 40?
Fick hem min blåa gummiband från Tissot. Wow, tycker att den lyfter klockan nu kan man rotera mellan läder/linken/gummi