• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tissot-tråden

Prx 35 MoP funkar på gummi också!
Picsart_23-12-13_13-34-54-858.jpg
Picsart_23-12-13_13-33-06-181.jpg

Ingen som satsat på en sån här? Finns för 9k på c24. Känns svårslaget givet COSC.

Perfekt casual kontorsklocka?

Personligen tycker jag det är en snygg design i sin enkelhet. Heritage/vintage är fortfarande populärt. Tyvärr tycker jag som så många andra gånger då det gäller Heritage-släpp med vintagedesign, att man missar med den stora storleken :( Jag tror inte jag är ensam om den uppfattningen, så den lär inte bli någon dussinklocka i forumvärlden misstänker jag. Jag har också lite svårt att motivera ett högre pris för just COSC, men det är jag det ;)

Hej i tråden,
Köpte en PRX till sonen förra året. Han bär den dagligen och är mycket nöjd. Funderar på att komplettera med ett gummi eller band. Någon som har en PRX med grön tavla som har testat något gummi? Såg att Watchwear hade gröna. Är de i liknande färg som tavlan, någon som vet?

Tillbaka
Topp