• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot-tråden

seikosha

Rolex
2-Faktor
Många PRX i tråden hehe. Här kommer en cool Tissot-dykare! Fick bli ett somrigt Nato på! 😎👍
20230708_144224.jpg
20230708_143322.jpg
 

Orrna

Cartier
Prøvde 35mm PRX 80 i dag. Flott klokke, som er passe petite når man ser den på skrå fra siden på håndleddet - men for liten når jeg ser rett ned på den på 19,5cm flatt håndledd. Ca. 4cm høyt og ca. 6cm bredt. Bildet viser fra skrå. Rett ned; den ser ut som et armbånd. Aaargh.

5D82F609-B16F-450C-8084-9F0AB8C5F9E9.jpeg
Den så fruktansvärt bra. Har den vita i quartz och har sällan varit så nöjd 😍
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ni som testat både 35mm och 40mm PRX powermatic 80 - vilken gillar ni bäst? Båda lockar!!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ja, den sitter bra på min handled men tyvärr används den inte. 😂 Dock lite lustigt det här med storlek… Gillar ju speedy som är en stor klocka men som jag tycker känns bättre än PRX40 rent storleksmässigt.
Hehe ja visst är det skumt. Man måste ju klämma och känna för att få känslan egentligen :D
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Någon som hört något om läderband till PRX 35mm? Jag mejlade Delugs, men de kommer inte lansera några läderband förrän senare i år (gummiband kommer dock redan under augusti).
 

DrNick

Breitling
Jag har blivit helt golvad av PRX, måste ha en 40 mm powermatic. men valet mellan blå eller isblå lämnar mig sömnlös =D
Någon annan som dragits med samma kval?
 
Topp