Är det någon som vet om det finns några pandakronografer i titan i samma stil som Rolex daytona och seiko speedtimer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som vet om det finns några pandakronografer i titan i samma stil som Rolex daytona och seiko speedtimer?
- Aldrig sett en sån förut, berätta gärna vad det är
- Aldrig sett en sån förut, berätta gärna vad det är![]()
![]()
Titan Omega Aqua Terra
En AT i titan skulle vara skoj att äga en dag!
Var ett tag sedan denna publicerades men riktigt läcker!
Om du får för dig att sälja omegan så är jag spekulantHur kan jag ha missat den här inspirerande tråden? Några ur i titan som passerat; Seikon har sonen fått! Måste bli någon snart igen!
![]()
![]()
![]()
Mycket lättviktsgodis där, men Grand Seikon är helt klart min favorit! Tavlan är superb!Kan inte vara sämre, utan säger väl några ord om mina titanare.
![]()
Trevlig sleeper som används mest på handleden på långflygningar. Enda nackdel jag kan komma på är att det inte finns någon snabbjustering i låset när handleden sväller på flyget.
![]()
Välanvänd, härligt tunn och lätt. Gör sig även bra på ett Tropic.
![]()
Rejäl pjäs som inte gömmer sig under manschetten av misstag (18mm utan att vara topptung tack vare det lätta boettmaterialet)
![]()
Vill man flyga runt jorden med solkraft vill det till att man inte släpar på för mycket vikt
![]()
Detsamma gäller såklart när man ska ut i rymden.
![]()
Sen är det ju alltid bra att ha ngt som pallar trycket vid riktiga djupdykningar.
![]()
När valet av aktivitet är oklart så passar ju denna ”gör vad som helst var som helst”-klocka.
Hursom är titan ett tufft, mysigt och snyggt material för boett, länk och lås tycker jag.
Har tyvärr redan vandrat vidare!Om du får för dig att sälja omegan så är jag spekulant![]()