Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbat, men såg du inte den på premiären? Själv är jag en "smula" SF skadad. Har sett alla star wars på premiären sedan starten. Den första var väl 1977 om jag inte minns fel. Tror det var på rigoletto.Som den goda ks'are jag är tar jag självklart temat på fullaste allvar, och går således på bio och ser den nyaste filmen
![]()
Den var riktigt bra faktiskt!Som den goda ks'are jag är tar jag självklart temat på fullaste allvar, och går således på bio och ser den nyaste filmen
![]()
och ändå ville du inte ha SW titelBra jobbat, men såg du inte den på premiären? Själv är jag en "smula" SF skadad. Har sett alla star wars på premiären sedan starten. Den första var väl 1977 om jag inte minns fel. Tror det var på rigoletto.
Bra jobbat, men såg du inte den på premiären? Själv är jag en "smula" SF skadad. Har sett alla star wars på premiären sedan starten. Den första var väl 1977 om jag inte minns fel. Tror det var på rigoletto.
Eller?Detta är inget försök till flamebait, men är inte star wars-filmerna de mest överskattade filmerna ever?
Nej.Detta är inget försök till flamebait, men är inte star wars-filmerna de mest överskattade filmerna ever?
Platta karaktärer, manus för barn, ihopslängda stridsscener - sen är det slut och fortsätter några år senare i nästa film.
Ingen aning. Jag har sett alla filmerna, utom den näst nyaste som kom förra året (edit: 2015?). Men jag är definitivt inte så påläst och kan inga detaljer direkt.Platta karaktärer, manus för barn, ihopslängda stridsscener - sen är det slut och fortsätter några år senare i nästa film.
Gillade dock den där karaktären som snackade lustigt i filmen som kom för några år sen, med lång nos och öron. Kan han hetat Ya-Ya?
Platta karaktärer, manus för barn, ihopslängda stridsscener - sen är det slut och fortsätter några år senare i nästa film.
Gillade dock den där karaktären som snackade lustigt i filmen som kom för några år sen, med lång nos och öron. Kan han hetat Ya-Ya?
gå din hem! gå din hem nu!Detta är inget försök till flamebait, men är inte star wars-filmerna de mest överskattade filmerna ever?
Jar-Jar? in i skamvrån med dig!!! Misa so angryPlatta karaktärer, manus för barn, ihopslängda stridsscener - sen är det slut och fortsätter några år senare i nästa film.
Samuraifilm, åtminstone den första från -77 är lite väl inspirerad av en Akira Kurosawa film från 50-talet. Sedan har även en hel del av Kurosawa filmer gjorts i western remake så inte bara George Lucas som har lånat från Japan.Kvalitetsfilm är överskattat, star wars är ju en klassisk "riddarsaga/westernrulle" med bra budget för specialeffekter. Äkta underhållningsvåld utan försök till handling. Vill man se drama är det bara att kolla nyheter eller åka tunnelbana.
Hehe, stycket om Jar-Jar var faktiskt på skoj. Jag har förstått att Star Wars-fansen hatar denne karaktär innerligt.Jar-Jar.
Ungefär där dog Starwars.
Se föregående inläggJar-Jar? in i skamvrån med dig!!! Misa so angry![]()
Ja, och jag har varken palestinasjal eller svårartade syndrom kring att rekommendera franska filmer inspelade genom en baguette, utan kan uppskatta en klassisk matiné - men star wars är verkligen otroligt överskattade. Men släpper det nu, driftar lite väl OT.Kvalitetsfilm är överskattat, star wars är ju en klassisk "riddarsaga/westernrulle" med bra budget för specialeffekter. Äkta underhållningsvåld utan försök till handling. Vill man se drama är det bara att kolla nyheter eller åka tunnelbana.
Finns nog rätt många "Friends of KS"Ensam är stark - Är jag den ända som är Friends of KS 2017?![]()
Finns nog rätt många "Friends of KS"
![]()
Näpp, nu är alla utplånade och man måste inrätta sig i den hierarkiska titelstrukturen. Gillar star wars men vet ju att det inte kommer vara för evigt. Snart är man en böckling eller navelludd igen. Det var skönt med "Friends of KS", man var frikopplad från hierarkin.Finns nog rätt många "Friends of KS"
![]()
Ensam är stark - Är jag den ända som är Friends of KS 2017?![]()
Det onda scriptet söker och förgör alla "Friends of KS".Nu är jag med och leker folkz!![]()