Ute sen 78!Star Wars har varit inne sedan 77...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute sen 78!Star Wars har varit inne sedan 77...
Nu tycker jag att du är lite negativ. Nu gör du så att du säger JA till allt i en vecka .Kul att forumledarna tänker nytt då och då men starwars-grejen var väl inte deras bästa tema... Dags att fräscha upp det lite igen...
Håller med, dags att hitta på något nyttKul att forumledarna tänker nytt då och då men starwars-grejen var väl inte deras bästa tema... Dags att fräscha upp det lite igen...
Man ska inte underskatta tidsåtgången för remissrundor, överklagande och KS-ombudshen innan nytt teama kan bestämmas utan att någon känner sig kränkt.Vad händer? Fortfarande emossigt rymdtema...
I love it!Vad händer? Fortfarande emossigt rymdtema...
Klart det är mossigt, det är lite av grejen, det är ju ändå hämtat från "A long time ago in a galaxy far, far away".Vad händer? Fortfarande emossigt rymdtema...
Jag tror att forumledarna börjar känna sig lite nöjd över vad de har åstadkommit. Därav en stagnerande utvecklingVad händer? Fortfarande emossigt rymdtema...
Ja. De är generösa. Men frågan är vad dom ska toppa med i år. Julmatstema är ju uteslutet. Alladin asken kanske. Tjingpax för att vara körsbärslikörenSnart är det jul. Hoppas på ny titel i julklapp. @Denke är en generös person har jag hört.
Redan paxat denJa. De är generösa. Men frågan är vad dom ska toppa med i år. Julmatstema är ju uteslutet. Alladin asken kanske. Tjingpax för att vara körsbärslikören
Dubbelt stjärnstopp! Jag vann!Redan paxat den
Nä. Ska gå och berätta för fröken....Dubbelt stjärnstopp! Jag vann!
Skvallerbyttabingbång!Nä. Ska gå och berätta för fröken....![]()
Golare har inga polare. Därför spelar jag alltid CS ensamSkvallerbyttabingbång!