• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Titel? Bonde, stadsbo, friend of KS mm...

Har hört ifrån @gruby att om du dansar på festen nästa vecka i en sån här:
IMG_0412.JPG

Så kanske Admins kan döpa om dig till Sexy Friends of KS...

Vet även att den lilla viskande fågeln har köpt en sådan inför festen och är laddad:
IMG_0413.JPG

Tyvärr kört för mig själv men du kanske är sugen? ;)
Alltså nej gubben, jag har inte köpt en likadan outfit som du kommer gå i, vill ju absolut inte sno din...ehm...glans!

Har hört ifrån @gruby att om du dansar på festen nästa vecka i en sån här:
IMG_0412.JPG

Så kanske Admins kan döpa om dig till Sexy Friends of KS...

Vet även att den lilla viskande fågeln har köpt en sådan inför festen och är laddad:
IMG_0413.JPG

Tyvärr kört för mig själv men du kanske är sugen? ;)
Nä, jag tänker som förra gången att man degade in lite för att man var väldigt nöjd med KS :D

Näpp, nu är alla utplånade och man måste inrätta sig i den hierarkiska titelstrukturen. Gillar star wars men vet ju att det inte kommer vara för evigt. Snart är man en böckling eller navelludd igen. Det var skönt med "Friends of KS", man var frikopplad från hierarkin.
it's the power of the dark side

Jag tror admins har gjort ett förjävligt bra forum och för att ha något att göra om dagarna måste dom klura på olika teman! Vad kommer härnäst??

Ni har väl sett de feta ks ringarna jag länkade till på kaplans pant för någon månad sedan. Det är sådana ringar vi borde ha.

Tillbaka
Topp