Någon som har pejl på området Lidabashi? ska tydligen bo där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Iidabashi med "I" istället för "L" om det är det du menar var vi och kollade på lägenhet i innan vi flyttade till Tokyo. Verkade vara ett rätt trevligt område men känner inte till det mer än så. Tozai line passerar där så enkelt att ta sig till Nakano iafNågon som har pejl på området Lidabashi? ska tydligen bo där.
mmm nääära till jack och hans road på nakano broadwayNågon som har pejl på området Lidabashi? ska tydligen bo där.
Någon som har pejl på området Lidabashi? ska tydligen bo där.
Något i min nära närhet som jag bör hitta till? Bra restauranger t.ex.Då ska du bo ett stenkast från där jag häckar.
Jo , så jag har pejl.

inget nu när yenen är så högVad är billigt att shoppa i Tokyo? Bortsett från möjligen klockor.

Kamakura-skjortorVad är billigt att shoppa i Tokyo? Bortsett från möjligen klockor.
Inkluderar det momsfusk också?Sett att en del här är i japan.
Har vi någon som skall köpa klockor på plats?
Är själv ute efter en specifik klocka som bara säljs i japan.
Någon som kanske är i närheten och kan köpa klockan åt snälla mig![]()
Ser du att jag skrivit momsfusk någonstans?..Inkluderar det momsfusk också?
Vad är billigt att shoppa i Tokyo? Bortsett från möjligen klockor.
"jag åkte till tokyo bara för att handla på daiso"100 yen shop?

"jag åkte till tokyo bara för att handla på daiso"![]()
ska finnas en giga-daiso i funebashi ut mot chiba hållet med typ 6 våningarÄndå en upplevelse att gå in i en butik där de verkligen bara säljer krims-krams skräp :-D

Shibuya låter då bra för er.Hej!
Slutar aldrig förvånas över all kunskap på detta forum. Jag ska till Tokyo i mitten av augusti med min kompis. Några tips på bästa område att bo i? Gärna nära god mat och dryck och barer, inga andra preferenser![]()
Det var nästintill olidligt stundtals i slutet på September..Shibuya låter då bra för er.
Kommer vara skön värme i augusti.![]()
allt beror ju på budget!Hej!
Slutar aldrig förvånas över all kunskap på detta forum. Jag ska till Tokyo i mitten av augusti med min kompis. Några tips på bästa område att bo i? Gärna nära god mat och dryck och barer, inga andra preferenser![]()

och du...Hej!
Finns det inte bankomater i tokyo?och du...
- Ta FAN med gott om cash
- om kompisen ej gillar klockor så släpper du av honom i kabukichô och åker ensam till nakanobroadway.
- Tänk fan inte först utan handla först och tänk på flyget påväg hem!
- standard seikos handlar du på bic camera där du dessutom.rätt lätt kan hitta bra rabattkuponger på nästan 10% utöver taxfreepriset.
boka in ett besök på quark's vintage rolexmuseum!!!
man får vara högst 2 personer per omgång /1000 yen per skalle
riktigt sjukt ställe!!!
enda vintage rolex museumet i världen
haha jo men det är ju skönt att slippa massa växel när man ska småhandla...Finns det inte bankomater i tokyo?![]()
Låter som Kame Kichi, de har en speciell avdelning för de riktigt exklusiva klockorna. Och mängder med kineser som spenderar mycket därVar inne i en butik (vars namn jag glömt). Ena sidan har en vägg som skiljer de två utrymmena åt och där har de endast Patek, AP och Vacheron (tror det var dem 3), satt en grupp kineser somhhöll på att genomföra ett köp av en helt blinged out AP
Ärligt talat vet jag inte om jag hade åkt till Tokyo i augusti ens under vapenhot...Hej!