• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden där rätt klocka får fel band. Ej för känsliga läsare.

jabla

Sarlacc
Kom igen nu allihopa o ladda upp lite nya bilder. :D

WP_20180129_22_07_14_Rich (2).jpg
WP_20180129_22_07_50_Rich (2).jpg
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Tyvärr saknas bild, men i somras när jag sitter på en av Waxholmsbåtarna sitter två par i 50+ års åldern bredvid mig, jag noterade att den ena mannen kör DJ. Kollade lite extra och ser att den håller tiden inom ett par sekunder... hmm, kanske en KS´are han jag tänka när jag såg kompisens klocka. En svart fyrkantig keramisk Rado, en sån klassisk Diastar som ska ha integrerat armband. Men han bär den på ett färgglatt nato alá DW!! Det kan mycket väl ha varit den fulaste kombon jag sett :bag:
 

André

Omega
Sällan denna klocka blir rastad men varit postad i ”dagens klocka”. Ligger fortfarande klädd såhär.
C87D1779-A0CE-4D9F-B4D7-1AC3739E36B7.jpeg
 

Bilagor

  • E6A91A76-3F57-4035-89E2-E979EC6926FB.jpeg
    E6A91A76-3F57-4035-89E2-E979EC6926FB.jpeg
    179 KB · Visningar: 4

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Vad är det för färg på bandet?
Kikade på deras site och färgen verkar inte finnas längre. Schysst sommarkänsla på det.

Sommarvärmen ställer till det med läderarmband. 20mm isofrane på 22mm sticker lite i ögonen. Den är redo för stranden imorgon : )

Förstår varför de är populära. Helt annan känsla än gummi/silikon armband.

ful.png
 

timevoid

Cartier
2-Faktor
Topp