Obehaglig tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror minsann att mitt senaste inköp passar in här... Som den såg ut vid köp iaf.
Raggar-omega!?
Fantastiskt! Hade jag haft tillgång till några smala band hade jag försökt bräcka denna med två band bredvid varandra på en modern klocka.
+1 for effort.M
Ibland är det lätt hänt att man säger för mycket, då kan det lätt bli tokigt. På en skala 1 till bekvämlighet så ger jag denna en solid 2. Ej bekväm(t) mao
Sjukt bra ju! Vad är det för bredd på länken?Tror minsann att mitt senaste inköp passar in här... Som den såg ut vid köp iaf.
Raggar-omega!?
Länken är redigt grova 14-15mm bred. Så rätt maffig raggare det där.Sjukt bra ju! Vad är det för bredd på länken?
Tänkte vid luggarna. 18mm?Länken är redigt grova 14-15mm bred. Så rätt maffig raggare det där.
Fast sida 18mm och andra sidan med "låset" 20mmTänkte vid luggarna. 18mm?
Tror minsann att mitt senaste inköp passar in här... Som den såg ut vid köp iaf.
Raggar-omega!?
Fantastiskt! Hade jag haft tillgång till några smala band hade jag försökt bräcka denna med två band bredvid varandra på en modern klocka.
Siden jeg har en del smale reimer liggende måtte jeg bare prøve. Litt fiklete å ta på seg klokka, vanskelig å få alle reimene like stramme, det ser fullstendig idiotisk ut, men det var faktisk ikke så verst ok på armen - i de 2 minuttene det varte før jeg byttet tilbake til utgangspunktet.Ibland är det lätt hänt att man säger för mycket, då kan det lätt bli tokigt. På en skala 1 till bekvämlighet så ger jag denna en solid 2. Ej bekväm(t) mao
Siden jeg har en del smale reimer liggende måtte jeg bare prøve. Litt fiklete å ta på seg klokka, vanskelig å få alle reimene like stramme, det ser fullstendig idiotisk ut, men det var faktisk ikke så verst ok på armen - i de 2 minuttene det varte før jeg byttet tilbake til utgangspunktet.
En eloge för insatsen ska du definitivt ha Det var kanske inte det vackraste jag sett men spännena och index går faktiskt rätt bra ihopSiden jeg har en del smale reimer liggende måtte jeg bare prøve. Litt fiklete å ta på seg klokka, vanskelig å få alle reimene like stramme, det ser fullstendig idiotisk ut, men det var faktisk ikke så verst ok på armen - i de 2 minuttene det varte før jeg byttet tilbake til utgangspunktet.
Så fel att det nästan blev rätt!Testade köra guldtonat meschband till miniräknarklocka:
Riktigt vidrigt, bra jobbatTror minsann att mitt senaste inköp passar in här... Som den såg ut vid köp iaf.
Raggar-omega!?
Denna tråd förtjänar en bump!
Hade missat denna, jag tyckte faktiskt att det var lite tufftSiden jeg har en del smale reimer liggende måtte jeg bare prøve. Litt fiklete å ta på seg klokka, vanskelig å få alle reimene like stramme, det ser fullstendig idiotisk ut, men det var faktisk ikke så verst ok på armen - i de 2 minuttene det varte før jeg byttet tilbake til utgangspunktet.
Håller helt med om det hade varit en bifogad bild på ett nytt exempel. Att bara bumpa tomt är som att dubbelbumpa sin säljesannons
Inga original-länkar i tråden, det ska vara miss matchInte min.
"när katten själv får välja"
Oj.... Tycker det är en rolig tråd med många bra bidrag som fallit långt ner.
Känns som det är ok att bumpa.
Ja det var inte så allvarligt skrivet med någon större pekpinne Min poäng var bara att om alla bumpade sina favorittrådar men utan att fylla på med bilder eller info så blir det läsbarheten sådär. Men som sagt, verkligen en bagatell i det stora hela...mer en reflektion
Å fy fan, mina ögon..