Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ärligt, inte så farligt..
Så rätt! Lite sugen på ett själv. Hur känns det?Nehe, men nu då?!
Allting klär en skönhet. Skrev precis i en annan tråd att 556i är ett strapmonster vilket jag tycker du bevisar med bravur.Nehe, men nu då?!
Jag tycker själv att det känns somrigt och passande till vädret vi har nu!Så rätt! Lite sugen på ett själv. Hur känns det?
Jag instämmer! Fick dock vissa kommentarer om att bandet gör sig bäst i slutet förvar, där ingen kan se det.Allting klär en skönhet. Skrev precis i en annan tråd att 556i är ett strapmonster vilket jag tycker du bevisar med bravur.
Asbra ju!
SMP-länken passar det mesta!Sitter fint
Sitter fint
Ironi eller inte? Enligt mig lämnar den länken en del att önskaSMP-länken passar det mesta!
”En del att önska?” den lämnar allt att önska. Är nog en av de största orsakerna att jag aldrig klickat med SMP’n.Ironi eller inte? Enligt mig lämnar den länken en del att önska
Sorry, det var nog lite ironiskt. Jag har testat mig fram med den länken tidigare och aldrig gillat den:Ironi eller inte? Enligt mig lämnar den länken en del att önska
Som tur är gör sig SMP bra på NATO och gummi. Men visst, den hade varit enklare att tycka om med en bättre länk”En del att önska?” den lämnar allt att önska. Är nog en av de största orsakerna att jag aldrig klickat med SMP’n.
Oj jag älskar den, den ligger som smör mot handleden!”En del att önska?” den lämnar allt att önska. Är nog en av de största orsakerna att jag aldrig klickat med SMP’n.
Haha… Den där kombon tar nog hem priset i denna trådSorry, det var nog lite ironiskt. Jag har testat mig fram med den länken tidigare och aldrig gillat den:
Posta i tråden 'Tråden där rätt klocka får fel band. Ej för känsliga läsare.'
https://klocksnack.se/threads/tråden-där-rätt-klocka-får-fel-band-ej-för-känsliga-läsare.67775/post-1736988
Vilket jäkla band! Ett sånt behöver jag.Nehe, men nu då?!
Perverst bra. Var hittar jag det?
Perverst bra. Var hittar jag det?
Stort tack! Såg detta också. Kan knappt bärga mig till jul!De sitter i Stockholm så jag fick det på en dag.Flamingo Graphic strap
The buckle on this strap is replaceable. Technical information: Thickness: 1,2 mm Length: 26 - 27 cm including the buckle. Material: Ballistic nylon with seams. Hardware: Solid stainless steel, off course 100% nickel free.www.cheapestnatostraps.com
Jag som är vän av band av olika slag är nog lite mer öppen för kul kombinationer och jag tycker flera i tråden absolut flyger. Med detta sagt va nog det här något av det jävligaste jag sett
Tycker detta såg förskräckligt ut.
Ja, ett försök att göra Rolex till en bankrånarklocka som inte riktigt lyckades…Jag som är vän av band av olika slag är nog lite mer öppen för kul kombinationer och jag tycker flera i tråden absolut flyger. Med detta sagt va nog det här något av det jävligaste jag sett