Vågar inte....Do it! Kommer aldrig ske annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar inte....Do it! Kommer aldrig ske annars
En ganska vanlig kombo, således ej för den här tråden om du läser rubriken en gång till...Vad tycker ni om att sätta ett svart rubber strap på en sub?
Har det till min TT sub svart, funkar riktigt bra! Men som ovan sagt, lite fel tråd för rubber b på subVad tycker ni om att sätta ett svart rubber strap på en sub?
Fast ett orange RubberB/Everest gummi på en guldig sub hade jag vilja se här iallafall.Har det till min TT sub svart, funkar riktigt bra! Men som ovan sagt, lite fel tråd för rubber b på sub
Där sa du något, tror faktiskt det hade blivit lite fräckt när man är ute med båten i sommarFast ett orange RubberB/Everest gummi på en guldig sub hade jag vilja se här iallafall.
Det är ju glasbaksida så inget kan gå fel där! Sedan måste det ju ut lite bilder på nätet med Lange och bagageband
Det är ju glasbaksida så inget kan gå fel där! Sedan måste det ju ut lite bilder på nätet med Lange och bagageband
På med dom nu och visa!Vilken länk som än väljs lär det inte bli rätt
Lutar åt den längst till vänster, en Zrc med flex i. Blir nog perfekt.
Oj jösses. Det flörtas med galenskap där
Där sa du något! Tomteband blir en given vid jul, kanske lösa ett påskband också? Lite kycklingar på. Möjligheterna är oändliga!!Äh, Sub blir ju långt mindre trist med ett roligt band! Det där är inget annat än helrätt så här års. Framåt vintern byta med med fördel mot ett rött med tomtar på.
Haha! Helt rätt, jag gillar!Äh, Sub blir ju långt mindre trist med ett roligt band! Det där är inget annat än helrätt så här års. Framåt vintern byta med med fördel mot ett rött med tomtar på.
Haha! Helt rätt, jag gillar!
Dålig passform och skitful länk vinner alltid! Man får lite smb-vibbar av den.Högg en länk som fanns hemma till Prefecta sporturet.
Känns som att jag håller igång den med jämna mellanrumAtt den här tråden får fortsätta alltså?
Gör ju så gott jag kan så vad ska man säga, får väl helt enkelt tacka.Dålig passform och skitful länk vinner alltid! Man får lite smb-vibbar av den.
Bra jobbat.
Ja!Att den här tråden får fortsätta alltså?
Förlåt, det var kanske lite elakt. Men din kombo är inte speciellt lyckad i mitt tycke. Billiga band på fina klockor drar bara ner helheten. Banden är för breda, plastiga, sportiga till en sådan klassiker. Klockan är dessutom lite för liten (och elegant) för att passa på gummi i mitt tycke.Tyckte inte att det var så illa/fel att den behövdes läggas upp här
Har även ett blått lika band.
19mm's band till bra/rimliga priser är ju inte lätt att hitta, så man får helt enkelt köpa det man hittar.
Strax under 25kr/st på Cheapestnato.se
Förlåt, det var kanske lite elakt. Men din kombo är inte speciellt lyckad i mitt tycke. Billiga band på fina klockor drar bara ner helheten. Banden är för breda, plastiga, sportiga till en sådan klassiker. Klockan är dessutom lite för liten (och elegant) för att passa på gummi i mitt tycke.
Släng på ett snyggt läder i stället, gärna med lite färg för att få den där sommarkänslan du letar efter.
Blev det något med denna? Har en liknande klocka i roséguld och hade gärna sett lite bilder med strapsen!