Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett original TissotVad passar en Tissot PR516 GL. Något racing/rally men vilken färg? Tycker inte svart är så snyggt på de bilder jag sett. Absolut inte fult men känner att det måste finnas något böttre. Blått, grått, chestnut? Bild lånad från nätet. Ett plus om det inte kostar en förmögenhet.
Ljusare brunt/beiget "småhålat" racing.Vad passar en Tissot PR516 GL. Något racing/rally men vilken färg? Tycker inte svart är så snyggt på de bilder jag sett. Absolut inte fult men känner att det måste finnas något böttre. Blått, grått, chestnut? Bild lånad från nätet. Ett plus om det inte kostar en förmögenhet.
Vad mäter den mellan bandhornen? 18? Tycker detta ser lite kaxigt ut.. finns tyvärr bara i 20mmVad passar en Tissot PR516 GL. Något racing/rally men vilken färg? Tycker inte svart är så snyggt på de bilder jag sett. Absolut inte fult men känner att det måste finnas något böttre. Blått, grått, chestnut? Bild lånad från nätet. Ett plus om det inte kostar en förmögenhet.
Detta körde jag på min Tissot med liknande boett. Tycker det har den där fulcoola 70-tals lookenDe mäter 19mm. Jag tycker rallybanden med stora hål är snygga men tror jag föredrar de med mindre hål. Tack för alla förslag, blir väl till att chansa lite
Kör ett sånt här på min vanliga PR516 som jag gillar, är väl mest kulörert jag har svårt med. Det är en lite futuristisk fråga för jag har inte klockan än
Jag tror något av dessa skulle flyga! Samtliga färger i 19/16mm, skrikrött & svart verkar tyvärr vara slut. Typ 170kr inkl. frakt.Vad tror ni om denna? Behöver band på 19mm. Ska även fixa till visarna nån gång...
Kan säkert funka! Vad är det för läder?Jag tror något av dessa skulle flyga! Samtliga färger i 19/16mm, skrikrött & svart verkar tyvärr vara slut. Typ 170kr inkl. frakt.
Intressant?
Kalv!Kan säkert funka! Vad är det för läder?
Det är snyggt, men en Polerouter kanske borde ha nåt lite lyxigare. Cordovan? Här är en gammal reklamannons där den sitter på krokodil:
Skulle prova rocka, ser väldigt exklusivt ut, har dock ingen aning om hur det är i praktiken!Det är snyggt, men en Polerouter kanske borde ha nåt lite lyxigare. Cordovan? Här är en gammal reklamannons där den sitter på krokodil:
Bra idé! Svart eller jazza till det med nån färg?Skulle prova rocka, ser väldigt exklusivt ut, har dock ingen aning om hur det är i praktiken!
Skulle prova rocka, ser väldigt exklusivt ut, har dock ingen aning om hur det är i praktiken!
Har fått för mig att jag sett @Rozzy köra blå rocka på en Polerouter, eller misstar jag mig!?Bra idé! Svart eller jazza till det med nån färg?
Aa, men den poleroutern är i guld. Tror svart, slipat är the way to go på denna. Sen som sagt, fixa visarna...Har fått för mig att jag sett @Rozzy köra blå rocka på en Polerouter, eller misstar jag mig!?
Nja, nästan rätt. En UG i guld med microrotor i alla fallHar fått för mig att jag sett @Rozzy köra blå rocka på en Polerouter, eller misstar jag mig!?
Haha, tillräckligt nära med mikrorotorn åtminstone... Vad för band har du klätt din Polerouter med?Nja, nästan rätt. En UG i guld med microrotor i alla fall
Det är snyggt, men en Polerouter kanske borde ha nåt lite lyxigare. Cordovan? Här är en gammal reklamannons där den sitter på krokodil:
Jag har ett svart alligator som matchar väl;Haha, tillräckligt nära med mikrorotorn åtminstone... Vad för band har du klätt din Polerouter med?
Aläckert! Grattis!Tidigare imorse dök ett litet brev ner i lådan..
Mycket snyggt! Bra bandTidigare imorse dök ett litet brev ner i lådan..
Superbt!Tidigare imorse dök ett litet brev ner i lådan..
Fasiken vilken skillnad ett band kan göra. Är ju väldigt dressat i sin helhet nu och blev riktigt snyggt!Tidigare imorse dök ett litet brev ner i lådan..
Tack! Ja, det är helt galet. Avsmalningen ner mot spännet ger bandet en extra push mot det eleganta hållet vilket är ett stort plus.Fasiken vilken skillnad ett band kan göra. Är ju väldigt dressat i sin helhet nu och blev riktigt snyggt!
Leta upp ett band i ödla. In på ebay "NOS Lizard" + bredden du är ute efter.Letar efter ett band till en vintage tank. Har ni några idéer på var jag kan hitta ett band liknande detta? Eller vilka termer jag ska googla på...