Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla på https://cnswatchbands.com/. Dom har mycket!
Har kollat där med jämna mellanrum hur länge som helst men de har aldrig 18/14 i lagerKolla på https://cnswatchbands.com/. Dom har mycket!
Snyggt! Är det ljusa bandet Biarritz Taupe? Har själv tänkt köpa det, och det här är ju ungefär hur jag föreställer mig färgen, dock har deras produktbilder två rätt olika renderingar av samma band...Nya band från Fluco, är hittils väldigt nöjd!
Ska bara bestämma mig på vilken klocka som får vilket band men det känns lite hugget som stucket när klockorna är så lika
Oj ja det hade jag inte tänkt på. Men ja det är Biarrtz Taupe, är väldigt nöjd med det. Rekommenderas starkt!Snyggt! Är det ljusa bandet Biarritz Taupe? Har själv tänkt köpa det, och det här är ju ungefär hur jag föreställer mig färgen, dock har deras produktbilder två rätt olika renderingar av samma band...
Grymt, tack för bekräftelsen! Det var ju smått förvirrande innan.. men blir nog ett köp nu dåOj ja det hade jag inte tänkt på. Men ja det är Biarrtz Taupe, är väldigt nöjd med det. Rekommenderas starkt!
Behöver nytt 18-14mm band till min tjockis då det gamla är trasigt på flera ställen. Föredrar om det går att hitta något ”köp-direkt” band, annars blir det väl bespoke från Torres med 1mån+ leverans. Något förslag?
Tack! Grönt är skönt. Köpte ett grönt fluco 18-16 som jag tror du rekommenderade för något år sedan, men eftersom jag fixade ett 14mm 18k spänne kunde jag inte använda det bandet längre18/14mm Alligator flach Uhrenband Louisiana Kroko für Patek grün made Germany | eBay
Gute Qualität und Optik. Da Krokodil-Leder ein Naturprodukt ist, kann Maserung leicht abweichen. Fluco Alligator Uhrenarmband. Das Uhrenarmband auf dem Foto dient als Beispiel. Material: echt Alligator.www.ebay.com
Uhrenarmband Louisiana Kroko für Patek 18/14mm braun Deutscher Hersteller / 56 | eBay
Material Louisiana Kroko echt. Oberfläche Kroko matt. Die Bänder passen an die 14mm Patek Dornschließe. Es ist kein Originalband, aber die. Länge der Teile. Band Stärke ca. 2mm. Anstoßbreite am Gehäuse 18 mm.www.ebay.com
18mm /14 flach Louisiana ALLIGATOR BAND made GERMANY passend für Patek Philippe | eBay
RIOS 1931 KROKO ARMBAND. Bandanstoßbreite: 18 mm. Breite an der Schließe: 14 mm. Länge der Teile ohne Schließe: 117 mm + 76 mm. Alligator Armband. Material: echter Alligator. Genuine Alligator leather band.www.ebay.com
Dessa är grymma.