Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt fin. fanns en 33.3 också som gick för ett bra pris.
Ok, missade att den var trasig.
Typ 10k+prov.
Tror de flesta missat det. Ingenting i kaplans text, men jag kände på den i måndags.
33.3'an? Mm, beredd att hålla med men ändå en 33.3. Inte jättevanliga....med tråkig tavla?
Tror de flesta missat det. Ingenting i kaplans text, men jag kände på den i måndags.
Vad var det som var trasigt? stopp funkade inte omedelbart när jag testade, men kickade in efter en stund? Sega oljor?
Heter den - pain , så skall det göra ont. Läcker är den i alla fall.
http://m.ebay.de/itm/151678078520?nav=SEARCH
Så jävla surt att den blir för dyr för mig .
Tror på dessa idag och i framtiden.
€5kCool Blancpain![emoji106]
Ska man lägga ett bud kanske[emoji1]
Ja, men till vårt försvar måste sägas att det är ett svårbegripligt koncept; den som betalar ett pris som ingen annan vill godta har vunnit....Trodde auktioner gick ut på att vinna. Ni måste ha missförstått konceptet?
Charmig, inte helt olik min. Kostade?Var dumsnål och missade denna 2754 från 1942 som för övrigt gick riktigt billigt.
Charmig, inte helt olik min. Kostade?
https://www.bukowskismarket.com/sv/...hronometer-officially-certified-constellation
Vem knep denna? Gick väldigt billigt med tanke på skicket och att allt ser ut att vara original/ inte fulpolerad?
Skulle bjuda på denna men den blev alldeles för dyr!
Det är ju genialt! Varför har jag inte tänkt på det förut? Här ska budasVadå 25000 är väl inget? Låtsas att det är i kronor bara, så gör jag när jag ska köpa nåt från utlandet
Vadå 25000 är väl inget? Låtsas att det är i kronor bara, så gör jag när jag ska köpa nåt från utlandet [/quote
Tackar för dagens spontangarv.
Genialiskt Gummo