Bas
Diamant
NästanSe där ja, lite skillnad på min Casio G-ShockFjärrvärmeverk?
Kraftvärmeverk!
Jobbar iprincip med allt jag äger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NästanSe där ja, lite skillnad på min Casio G-ShockFjärrvärmeverk?
Nästan
Kraftvärmeverk!
Vad ligger en lysmask på idag? Hörde att en servicekille kan ha 40000/mån i storstad inkl servicebil
Arbetstid 07:00-16:00
Välförtjänt dock!
Vad ligger en lysmask på idag? Hörde att en servicekille kan ha 40000/mån i storstad inkl servicebil
Arbetstid 07:00-16:00
Välförtjänt dock!
Hur är det relevant till topic?
Och eftersom du måste ställa frågan antar jag att du är förvånad och tvivlar på din källa?
Sök och du skall finna:
https://www.sef.se/siteassets/medlem/kollektivavtal/vara-avtal/installationsavtalet-2017-2020.pdf
Varsågod![]()
Fan vad gött att se klockor som används som det var tänkt!Dessa är de som oftast får hänga med
![]()
![]()
Fan vad gött att se klockor som används som det var tänkt!
Jag får inte lägga upp några bilder, jag är tjänsteman i lågskor.![]()
G-Shocks är helt störda överlag. Jag har en jag använt i typ 100 fältdygn utan att du ser ett märke, hur det nu gått till. Gällande keeper-grejen är det ju helt rätt. Ingen jävel vill ärva en orörd NOS-klocka farsan aldrig hade på sig. Man vill ärva den där gobben hade på sig hela tiden liksom.Det är faktiskt först nu jag vågat börja använda något dyrare på jobbet, så fort jag beslöt att Explorern skulle bli en keeper så va det sjukt befriande och den får hänga med på allt utan skräck för repor och dings
Mudmastern klarar ju allt![]()
G-Shocks är helt störda överlag. Jag har en jag använt i typ 100 fältdygn utan att du ser ett märke, hur det nu gått till. Gällande keeper-grejen är det ju helt rätt. Ingen jävel vill ärva en orörd NOS-klocka farsan aldrig hade på sig. Man vill ärva den där gobben hade på sig hela tiden liksom.
Förresten, slutar @Sistakvarten med ”....TIDAHOLM!”?
G-Shocks är helt störda överlag. Jag har en jag använt i typ 100 fältdygn utan att du ser ett märke, hur det nu gått till. Gällande keeper-grejen är det ju helt rätt. Ingen jävel vill ärva en orörd NOS-klocka farsan aldrig hade på sig. Man vill ärva den där gobben hade på sig hela tiden liksom.
Förresten, slutar @Sistakvarten med ”....TIDAHOLM!”?
Vi lär ju styra en pilsner inför någon match i höst, behöver pröva en Exp1 inför eventuellt inköp. Vi drar med @meo_swe så får han berätta ljugarhistorier från betongsvängen.Precis, använt och slitet ska det vara när det lämnas vidare!
Klart att det slutar med det![]()
Gärna, låter som en riktigt bra planVi lär ju styra en pilsner inför någon match i höst, behöver pröva en Exp1 inför eventuellt inköp. Vi drar med @meo_swe så får han berätta ljugarhistorier från betongsvängen.
Inte svårt att jobba med i princip allt när man kör inhouseNästan
Kraftvärmeverk!
Jag arbetar också som servicetekniker/distributionselektriker. Blir lite blandade klockor på jobbet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker du ska skaffa ett riktigt jobb som innefattar verktyg! '' skojar''Till slut kunde jag inte motstå att posta en bild, att hålla möten och skriva protokoll är ett hantverk(om än utdöende sådant).
;-)
5 min innan mötet startar:
![]()
Caran d’Arche och TT GMT
![]()
Njet!
Lite längre söderut. Infrastrukturprojekt![]()
Jesus adam!E4 vid Heron City (Kungens Kurva)?