Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk så här;Mäktiga klockor vissa arbetar med. Jobbar också på kraftvärmeverk men klockorna brukar ligga kvar i skåpet. Får kanske börja bruka min vintage seiko dykare på jobbet.
Tänk så här;
Vad gör jag längsta tiden i livet ? sover och jobbar...
Vill jag glädjas åt min klocka ?
Är det ens säkert att dom som ev kommer efter mig vill ha min klocka ?
Det slutar lätt med att en vettig klocka används jämt, ser en del fina på byggen i jobbet och dom med slitna Rollarna jag sett har restaurangchefer faktiskt haft.
Du menar de med SNYGGA Rollar, right?Tänk så här;
Vad gör jag längsta tiden i livet ? sover och jobbar...
Vill jag glädjas åt min klocka ?
Är det ens säkert att dom som ev kommer efter mig vill ha min klocka ?
Det slutar lätt med att en vettig klocka används jämt, ser en del fina på byggen i jobbet och dom med slitna Rollarna jag sett har restaurangchefer faktiskt haft.
Fel säger jag, G-S formulerar allt helt rätt ovan.Jag håller egentligen med. Vill bara inte att min omega ska se ut som hejkomochhjälpmig utan hellre vara snygg till skjorta, inte till varselkläder. Kanske om jag hade fler klockor att någon finare kunde gå...
Jag gissar på målareDen som kan branschen Vet vad mitt yrke är genom en titt på byxorna![]()
![]()
Hur förstör man en klocka med damm?Jag är inte fullt så sugen på att ta med mig klockan till jobbet, då man förstört några med damm . Skydda med vantar brukar inte funka då de åker av ganska så snabbt![]()
Slipdamm , sprutdamm, byggdamm det tar sig in el ättsar sig fast ta mig tusan över alltHur förstör man en klocka med damm?
Mjo mina utsätts också för damm dagligen, har klocka på mig varje dag på jobbet men ser inte hur detta skulle kunna förstöra klockan?Slipdamm , sprutdamm, byggdamm det tar sig in el ättsar sig fast ta mig tusan över allt
Bumpar denna då jag älskar bilderna som pulicerats hittills och gärna vill se fler!
Tyvärr har jag inget spännande material att dela med mig av till tråden, sitter på kontor till vardags men jobbar just nu hemifrån och vistas knappast i några coola miljöer som ni gör...