Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att servicen på boendet inte är 100% om jag ska tolka minen rättNy dag ny väntan.
Ser ut som att servicen på boendet inte är 100% om jag ska tolka minen rätt
Vår hyfsat nya bondkatt. Aldrig haft en pälsboll tidigare. Väldigt kelig och vill vara med hela tiden. Här har han precis varit på blommorna.
Ah I see.Nej, servicen är under all kritik anser han.
Det är frysta bröstfiléer som tar 13-14 minuter att tillaga
MAGISK!!!Vår hyfsat nya bondkatt. Aldrig haft en pälsboll tidigare. Väldigt kelig och vill vara med hela tiden. Här har han precis varit på blommorna.
Fler bilder? Unik lookVår hyfsat nya bondkatt. Aldrig haft en pälsboll tidigare. Väldigt kelig och vill vara med hela tiden. Här har han precis varit på blommorna.
Smickrare där, vet hur man får nybliven kattpappa att bli glad!Fler bilder? Unik look
HaHaHa . Men helt ärligt admins, kan vi inte få tillbaks HaHa emojin här på katt tråden?På tal om tjat om bespisning. Denne kille väcker mig gärna 4 på morgonen.
Nej då kan någon bli kränkt tydligenHaHaHa . Men helt ärligt admins, kan vi inte få tillbaks HaHa emojin här på katt tråden?
På tal om tjat om bespisning. Denne kille väcker mig gärna 4 på morgonen.
Tror tyvärr inte forumkoden är tillräckligt smart för det. Men tillbaka till kattbilderna!Går väl att förbjuda skrattemojin i utvalda forumdelar t ex Köp och Sälj...
Det gör den här madammen också ibland. För att inte tala om att försöka öva hemma, då blir det ord som hamnsjåare hade rodnat av.
Vår hyfsat nya bondkatt. Aldrig haft en pälsboll tidigare. Väldigt kelig och vill vara med hela tiden. Här har han precis varit på blommorna.
Vi har kattsäkrat en del och kollat upp. Tack för omtanken.Du kanske redan har kollat upp detta men det är nog bra att göra en blominventering hemma och se vilka som ev kan vara giftiga för katter. Rosor är ju inget problem men..
Ser mer ut som att han funderar på vad fan som hände igårLigger och funderar över livets spörsmål.