Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min katt dricker vatten med munnen men mjölk med tassen. 100% av gångernaVår britt stryker sig mot allt. Allt från ben på soffbordet till toalettstolen.. Dricker han från tassen också?
Säsongspremiär för Tella i snö och kyla.
Den varade i ca 1 minut ...
Hehe, så sött. Tror katter måste vara av norsk skogkatt eller Maine coon typ för att klara kylan bra.
Ser precis lika tvärförbannad ut som vår fast de inte är det. Underbart ansiktsuttryck.Troligen, för hon har suttit på det varma badrumsgolvet sen dess ...
Ser precis lika tvärförbannad ut som vår fast de inte är det. Underbart ansiktsuttryck.
Båda min katter har tyvärr lämnat oss och fått fara vidare till katthimlen..Efter att ha väntat på svar sedan i onsdags, som kändes som en vecka! Så ringde veterinären som tog hand om Klasse alldeles nyss!
Pust...vilken lättnad, Musen hade inte gulsot = taskig lever! Så det var en stor sten som föll från mitt bröst!
Han är ju fortfarande svårt hjärtsjuk HCM. Men det hade känns mycket tråkigt ifall vi hade varit tvungna att ta beslutet att skicka han till katthimlen med något som varken jag eller Los Tantos var beredda på!
Vi har väldigt nära band jag och Musen, faktiskt så att Los Tantos är lite sotis!
Båda min katter har tyvärr lämnat oss och fått fara vidare till katthimlen..
Precis som du hade jag ett speciellt band med en av dem, han var liksom min "partner in crime" och vi avslutade nästan varje kväll med gött häng i soffan där han skulle bli kliad på magen tills han somnade..
Första natten hemma med oss avslutades med att han sov i min famn, så även hans sista.
Se nu till att kela lite extra med kissen ikväll, de är de värda
Finns ingen vackrare inredningsdetalj än en sovande katt ju!
Hittade en bättre bild på Indra.
De har ett barskt uttryck minst sagtHittade en bättre bild på Indra.
Ser ut som ett fluffigt åskmoln!Ska alltid alltid alltid befinna sig max 30 cm ifrån, oavsett om man duschar eller spelar dator
Aaa han har ett väldigt blandat humör. Extremt mys eller extremt bråk. Sällan mitt mellanSer ut som ett fluffigt åskmoln!
Intressant att de kan vara så olika. Vår är väldigt jämn i humöret, aldrig elak eller bitig men heller aldrig riktigt kelig. Går inte att bära runt på henne eller ha henne i knät.Aaa han har ett väldigt blandat humör. Extremt mys eller extremt bråk. Sällan mitt mellan
Intressant att de kan vara så olika. Vår är väldigt jämn i humöret, aldrig elak eller bitig men heller aldrig riktigt kelig. Går inte att bära runt på henne eller ha henne i knät.