• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Vår britt sover gärna på rygg uppochner också med tassarna rakt upp. Som en skalbagge som hamnat fel. Märklig ställning.
37F1BAB0-B108-44FC-B748-ADB863C27652_1_105_c.jpeg

33B2922E-1B61-4DCF-8530-EDFB5DE805FE_1_105_c.jpeg
1738AC0C-B73A-49B5-9B76-C22F3951192F_1_105_c.jpeg

Efter att ha väntat på svar sedan i onsdags, som kändes som en vecka! Så ringde veterinären som tog hand om Klasse alldeles nyss!

Pust...vilken lättnad, Musen hade inte gulsot = taskig lever! Så det var en stor sten som föll från mitt bröst!

Han är ju fortfarande svårt hjärtsjuk, (HCM) och lever på lånad tid. Men det hade känns mycket tråkigt ifall vi hade varit tvungna att ta beslutet att skicka han till katthimlen med något som varken jag eller Los Tantos var beredda på!

Vi har väldigt nära band jag och Musen, faktiskt så att Los Tantos är lite sotis!

9C6CA968-0225-41AF-AEAA-C3652D575F32.jpeg

B2DC3518-F7BC-4FB9-8D1F-C261D4BA1E74.jpeg

Senast ändrad:
Efter att ha väntat på svar sedan i onsdags, som kändes som en vecka! Så ringde veterinären som tog hand om Klasse alldeles nyss!

Pust...vilken lättnad, Musen hade inte gulsot = taskig lever! Så det var en stor sten som föll från mitt bröst!

Han är ju fortfarande svårt hjärtsjuk HCM. Men det hade känns mycket tråkigt ifall vi hade varit tvungna att ta beslutet att skicka han till katthimlen med något som varken jag eller Los Tantos var beredda på!

Vi har väldigt nära band jag och Musen, faktiskt så att Los Tantos är lite sotis!

9C6CA968-0225-41AF-AEAA-C3652D575F32.jpeg

B2DC3518-F7BC-4FB9-8D1F-C261D4BA1E74.jpeg
Båda min katter har tyvärr lämnat oss och fått fara vidare till katthimlen..
Precis som du hade jag ett speciellt band med en av dem, han var liksom min "partner in crime" och vi avslutade nästan varje kväll med gött häng i soffan där han skulle bli kliad på magen tills han somnade..
Första natten hemma med oss avslutades med att han sov i min famn, så även hans sista.

Se nu till att kela lite extra med kissen ikväll, de är de värda 😻

Båda min katter har tyvärr lämnat oss och fått fara vidare till katthimlen..
Precis som du hade jag ett speciellt band med en av dem, han var liksom min "partner in crime" och vi avslutade nästan varje kväll med gött häng i soffan där han skulle bli kliad på magen tills han somnade..
Första natten hemma med oss avslutades med att han sov i min famn, så även hans sista.

Se nu till att kela lite extra med kissen ikväll, de är de värda 😻

Det var tråkigt att höra @mofo :heart: ! För oss flesta djurägare är det lika hårt att bli av med sitt husdjur som det vore en människa. Många skulle inte förstå denna jämförelse, men vi djurägare vet vad jag pratar om!

Jodå...det gosas frekvent här, katter är väldigt livegna, så även våra! Men dom vill ändå ha förvånansvärt väldigt mycket uppmärksamhet för att vara katter och det både värmer och är mysigt.

Nu på slutet så har Bullen som är den andra katten börjat sova bredvid min huvudkudde natten i genom, Musen kan sova där någon gång ibland! Lite jobbigt då jag är så lättväckt, men det är klart värt det, för samtidigt så är det så lugnande att höra dom spinna än rätt i örat...

43DD58EA-137F-4F27-B22F-BCBB1FC7CC6D.jpeg

Bullen i egen hög person!

C5B8375C-3914-4923-8216-39EDB4AF837A.jpeg

Senast ändrad:
Ja min sover på mitt bröst varje dag och är i mitt knä varjw gång jag är i soffan. Men biter ibland när man knuffar nere honom och avbryter mys. Kan även riva ibland när man ej går ur sängen när han tycker det är dags
Intressant att de kan vara så olika. Vår är väldigt jämn i humöret, aldrig elak eller bitig men heller aldrig riktigt kelig. Går inte att bära runt på henne eller ha henne i knät.

Tillbaka
Topp