• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

ErikGBG

Audemars
6EC67C16-6AE4-4F1E-88B6-F933FA5DF1DC.jpeg
Hjälp mig! Vad är denna bildsköne herren för ras?
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Klart mycket bättre väder att gå ut i än sist tycker Tella. :happyhappy:
Tella 2021-03-02 (1).jpg


Äntligen kan man tugga lite gräs igen. :hungry:
Tella 2021-03-02 (2).jpg


Här kommer Ebbe också. Zooki håller koll så det inte blir något bråk. :cigar:
Zooki 2021-03-02 (+ Ebbe).jpg


Typiskt att Ebbe alltid ska komma och störa så jag hamnar i skuggan. :banghead:
Ebbe + Tella 2021-03-02.jpg


Vart jag än går så följer han efter. :(
Tella + Ebbe 2021-03-02 (2).jpg
 

Hitsville

Omega
2-Faktor
Är det fler som har britter likt vår som ogillar mindre barn? Varje gång vi får besök av vänner och bekanta med mindre barn går Winston och gömmer sig i sängen eller under, och kommer fram lagom tills gästerna har gått.

Vi är lite oroliga för att vi kommer tvingas ge bort honom när det är dags för barn.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Är det fler som har britter likt vår som ogillar mindre barn? Varje gång vi får besök av vänner och bekanta med mindre barn går Winston och gömmer sig i sängen eller under, och kommer fram lagom tills gästerna har gått.

Vi är lite oroliga för att vi kommer tvingas ge bort honom när det är dags för barn.


Såna var våra katter, speciellt den ene, när vi fick vår son. De sprang undan så fort han kom i närheten men efter drygt 3 år har de accepterat att det springer en liten gapig unge lös och lever rövare. :) De låter t om honom att klappa dem.
Jag tycker ni ska testa att ge det lite tid.
 
Topp