Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det e ju klart dom ska! Bästa att va nära den där stora saken som ger en mat!Dom ska vara med överallt dom små odjuren!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt fantastisk bild.
Uppdatering på min egna post. Vi hade henne inomhus i ungefär 2.5 månader ifrån att vi flyttat och allt har gått perfekt. Jobbar hemifrån och har en dörr på glänt dagtid så hon bestämmer själv när hon vill vara inne/ute och hon kommer alltid när man ropar (hon vet att hon får mat/godis..).För något år sedan att jag blev med katt efter att någon "tröttnat" på kattungen när sommaren var över. Vi adopterade henne med vetskapen att vi kommer flytta från lägenhet till hus, och det har vi precis gjort. Tanken är att hon ska bo inne/ute lite som hon själv vill. Så jag har ett par frågor som någon här kanske har kan svara på...
1. Hur länge behöver en katt stanna inomhus innan man kan släppa ut henne? Frågat runt lite och alla säger olika. Allt ifrån "Vi släppte ut katten efter någon dag och det var inga problem" till "Minst 3 månader och sedan i koppel första tiden". Vad gäller? Just nu är planen runt 2 månader.
3. Hon är chippad men vi tänkte ändå köpa ett halsband där man kan skriva kontaktuppgifter men framförallt med någon typ av reflex så hon syns. Vägen utanför oss har inga gatlampor och svart katt + mörker = halvbra. Går det att vänja en katt som levt 1,5 år utan halsband till att ha det...? Spontant utan att ha provat tror jag det kan bli svårt. Alla tips välkomna.
![]()
"Jaga" fåglar genom fönstret är största hobbyn nu.
Vänligen,
Martin
Jajjemen! De passar rätt bra ihopHelt fantastisk bild.
Jag skrattar sa jag nastan grater.
Visst ar det en Lisa Larsson katt?
Den stenen kanske har legat i solen sa den ar riktigt varm och skon....Har man bara tillräckligt med päls så funkar det utmärkt med en sten som huvudkudde ...
![]()
Har man väckt husse och matte i ottan och övervakat att ny mat och nytt vatten ställts fram kan man slappna av igen.
![]()
![]()
snygg kisseHar man väckt husse och matte i ottan och övervakat att ny mat och nytt vatten ställts fram kan man slappna av igen.
![]()
![]()
Hon är en Neva Masquerade.snygg kisse, vad är det för ras?
Hon är en Neva Masquerade.
Tittar man på stamtavlan är det 60% Sibiriska katter i de tidigare leden, men de närmaste är Neva.Läste på lite om den hos sverak. Ganska ovanlig ras ändå.
Fantastiskt fin och en ras jag inte hört om tidigare.Har man väckt husse och matte i ottan och övervakat att ny mat och nytt vatten ställts fram kan man slappna av igen.
![]()
![]()