• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Husse

Patek
Ja jag undrade just det. Min abessinierhane har häng han med :)
Härligt med abbysar!
Dom busar och håller på och sedan när man upptäcker att dom har ställt till det, tittar dom åt ett annat håll, det var INTE jag!
Våra cornishar tittar besvärat på oss, säger sedan.
Hörrö, det här välte för tre, TRE sekunder sedan och det är fortfarande inte fixat, husse! :)
 

UNO

Panerai
En svart britt med riktigt orangea ögon är mumma!
Lånad bild!
990C443A-E0A5-4E60-A329-6DAAEFECCD9D.jpeg
Snodd bild från nätet men jag har träffat båda två IRL.
Missen är en storvinnare som dessutom gillar att vara på utställning.
21C70CE2-74BF-4DEC-A435-6EB4EE356D1E.jpeg
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
kan vara det sötaste på länge:)

Ja, visst är hon superfin! :D

Bara att gratulera. Ragdoll är en sjuk rolig ras att äga. Så sällskaplig att om man lämnar rummet och hon sover så vaknar hon och blrjar leta var man tog vägen. Vill aldrig vara själv. Eller som barnen säger: ett levande gosedjur

IMG_3016.JPG

Verkligen! Det finns de tendenserna här med märker man. Och så det där lealösa beteendet när man håller i henne... :D

Grattis! Superfin kisse.

Jag döpte min första katt till Kissen. :)

Barn är så underbart tydliga! Jag börjar så sakteliga ta till mig namnet Kattis men hade nog döpt henne till nåt annat... ;) Men beslut är taget, bara att leva med det.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Bara att gratulera. Ragdoll är en sjuk rolig ras att äga. Så sällskaplig att om man lämnar rummet och hon sover så vaknar hon och blrjar leta var man tog vägen. Vill aldrig vara själv. Eller som barnen säger: ett levande gosedjur

IMG_3016.JPG

Latisar är de dock. Skäms lite när jag jämför hur "vanliga" katter leker entusiastiskt med Da Bird medans våra ligger ner och viftar på tassarna på sin höjd. :D
 

BadkarsPiraten

Vacheron
En 2a på 54kvm. Väldigt bra utsikt från fönster. Är det tillräckligt stort för att ha katt? Skulle vilja ha en katt som trivs bra. Vad bör jag tänka på? Några raser som trivs i mindre lägenheter?

Ja då visst går det.
Men skaffa något enormt klösträd som misse får klättra i.
Våra Ragdoll blev överlycklig när han fick ett klösträd som går hela vägen upp till taket.
 
Topp