Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trött misse
![]()
Vad är det för parasit som sitter på pungen?Hittade en till på en annan från den kullen (ursäkta dumma bilder men jag har en tendens till att endast fota dessa tillfällen)
![]()
Fattar inte att jag missad den här tråden.![]()
Här kommer lite katt bilder. ( katter är frugans hobby fast jag älskar också de små liven)
Britter är en kelig del av heminredningen.![]()
Vilken gosig! Kliar i fingrarna. Vill klappa den!Britter är en kelig del av heminredningen.![]()
Under hakan(som är liten) och på kinder när hon vill och då utan slut.Vilken gosig! Kliar i fingrarna. Vill klappa den!![]()
Bantad till 3,2 kg men pälsen är stor, på magen är det en tuss som ser ut som magen hänger men hon är slank.
Bantningen från 3,8 gjorde henne social om än lite skrikig och gåpåig om mat.
Vilken sötnos... De britter jag har sett har varit relativt slanka, men din katt är lite "kurvig". Är det den tjocka korta pälsen som bedrar ögat?
Nja, brukar bära en blå kastrathane från Umeå, han är jättestor, väger väl in på 8kg!
Han är supersnäll men höjdrädd!
Allas vår älskade Alva Uddin lärde mig att ALLT på en britt ska vara, inte runt, utan rundare!
YesHaha en katt som är höjdrädd... Så sött ändå.
Ja när du säger det kanske britter ska vara lite runda. Ansiktet brukar vara rätt rund visst är det så .
![]()
Yes
Hanarna har sina karaktäristiska kindpåsar.
Kort sagt en underbar ras/katt som trivs bra inomhus, accepterar att vara ensam på dagarna men vill vara med och vill att husse och matte helst är i samma rum, kort sagt en riktig kompis.
Att bli lämnad ensam i köttburen på landet är dock inte ok om hon ser oss utanför.
En svart britt med riktigt orangea ögon är mumma!Väldigt fina hursomhelst. Ögonformen är också slående vacker.
Låter nästan som en ragdoll vad gäller personlighet: lagom kelig, ingen knäkatt, men förföljer en vart man än går.
Har för mig att "hänget" beror på kastreringen. Om det nu är en honaBantad till 3,2 kg men pälsen är stor, på magen är det en tuss som ser ut som magen hänger men hon är slank.
Bantningen från 3,8 gjorde henne social om än lite skrikig och gåpåig om mat.
Tusan vad fint!Här är en av våra kattersnart 1 år gammal. Adopterad från katthem.
![]()
Hängmage får nästan alla kastrater, beror på att hormonerna i kroppen ändras!Har för mig att "hänget" beror på kastreringen. Om det ni är en hona![]()
Ja jag undrade just det. Min abessinierhane har häng han medHängmage får nästan alla kastrater, beror på att hormonerna i kroppen ändras!