Vilken min
Han var fascinerad ungefär lika länge som katter brukar vara fascinerade (när dom insett att det inte är ätbart). Efter nån minut så låg annat på agendan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken min
LOL! En av trådens roligaste bilder iallafallHan var fascinerad ungefär lika länge som katter brukar vara fascinerade (när dom insett att det inte är ätbart). Efter nån minut så låg annat på agendan.
Vi kom riktigt bra överens, alltid skoj med nya polareEbbe brukar vara klart skeptisk till folk han inte känner och gå och gömma sig, men när @sjökvist kom och hälsade på igår gick det bra. Nu sitter han här och saknar sin nya kompis.
Saknar HaHa like-ikonen?
Nått tonåren nu och ska absolut envisas med att följa med husse och matte vart de än ska. Ikväll - tvättstugan
Haha, ja precis! Hon ser till att möta upp oss varje morgon genom att lägga sig på våra fötter medan vi trevar i mörkretÅh, äkta kärlek. Katter som stalkar en och vill vara med och hjälpa till!
Omg. Bengal va? Vår är till hälften bengal, snart 18 år och otroligt pigg. Dock inte hänga-i-lampan-piggSmått avis på alla söta sovande katter. Här har man fått en apekatt eller nåt, och värre blir det för varje dag
Vår katt var också en sån där apekatt när hon var liten. Tack och lov lugnare nu som 5åring men ändå rätt överaktiv mot dom katter jag vuxit upp med.
Både i den här tråden men även i så många andra Om jag måste dra till med en rejäl killgissning så skulle jag tippa på att en bra bit över 98% av alla skrattemojisar på ks var endast i gott vänskapligt syfte. Tror en försvinnande liten del användes för hån och liknande. Jag tror ärligt talat aldrig att jag själv fått någon i ”elakt” syfte (kanske noll självinsikt iofs ) Och för mig försvann ca 2000 likes när den emojin togs bort. Jag tycker verkligen att det var ett helt galet dåligt beslut som definitivt är till det sämre för Klocksnack.Fan vad jag saknar ha-ha-emojin i den här tråden ...
Både i den här tråden men även i så många andra Om jag måste dra till med en rejäl killgissning så skulle jag tippa på att en bra bit över 98% av alla skrattemojisar på ks var endast i gott vänskapligt syfte. Tror en försvinnande liten del användes för hån och liknande. Jag tror ärligt talat aldrig att jag själv fått någon i ”elakt” syfte (kanske noll självinsikt iofs ) Och för mig försvann ca 2000 likes när den emojin togs bort. Jag tycker verkligen att det var ett helt galet dåligt beslut som definitivt är till det sämre för Klocksnack.
Jag är faktiskt skitrolig, men det har man tydligen inte mycket förJag blev bara av med lite över 500 så du måste vara mycket roligare än vad jag är …
Seriöst, kan inte hålla med dig mer, ett riktigt dåligt beslut av ledningen.