• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

FlipSwede

Audemars
Här är en som har det bra

20230113_135506.jpg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fan vad jag saknar ha-ha-emojin i den här tråden ... :banghead::(
Både i den här tråden men även i så många andra😔 Om jag måste dra till med en rejäl killgissning så skulle jag tippa på att en bra bit över 98% av alla skrattemojisar på ks var endast i gott vänskapligt syfte. Tror en försvinnande liten del användes för hån och liknande. Jag tror ärligt talat aldrig att jag själv fått någon i ”elakt” syfte (kanske noll självinsikt iofs 🤣) Och för mig försvann ca 2000 likes när den emojin togs bort. Jag tycker verkligen att det var ett helt galet dåligt beslut som definitivt är till det sämre för Klocksnack.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Både i den här tråden men även i så många andra😔 Om jag måste dra till med en rejäl killgissning så skulle jag tippa på att en bra bit över 98% av alla skrattemojisar på ks var endast i gott vänskapligt syfte. Tror en försvinnande liten del användes för hån och liknande. Jag tror ärligt talat aldrig att jag själv fått någon i ”elakt” syfte (kanske noll självinsikt iofs 🤣) Och för mig försvann ca 2000 likes när den emojin togs bort. Jag tycker verkligen att det var ett helt galet dåligt beslut som definitivt är till det sämre för Klocksnack.

Jag blev bara av med lite över 500 så du måste vara mycket roligare än vad jag är … 😄

Seriöst, kan inte hålla med dig mer, ett riktigt dåligt beslut av ledningen.
 
Topp