Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad som behövdes för att muntra upp en grå Måndag!Hittade ett gäng gamla myspys-bilder.
Ursäkta bildkvalitéten, hehe.
Nya favorit-kelet är att klia i "armhålan", han håller fast handen så man inte ska sluta
Ja, oftast.Brukar ni också låtsas som att katten inte får vara på bordet när ni har gäster?
Bild på när vi inte har gäster
Jag gav upp redan från början och insåg att katterna nu ägde lägenheten och jag var (tacksam) gäst hos dem.Brukar ni också låtsas som att katten inte får vara på bordet när ni har gäster?
Bild på när vi inte har gäster
Sanslöst söt. Nästa hunnit glömma att dem kan vara så små.Imorgon ska jag hem till föräldrarna för att träffa denna lilla plutt igen
Är det 100% en innekatt? Vår bondkatt äter upp sig rejält under vintern och blir ett riktigt praktfetto. Sen kommer vår och sommar och då blir det bara skinn och ben kvar av henne. Och sen börjar det om med bulkandet de kalla månaderna.Före och efter 2kg.
Blötmat är det enda som gäller om en fet katt ska banta. Tog ca 8-9 månader.
Min lilla dam på 10 år har börjat växa till sig (runt magen) och har mer eller mindre slutat att springa ute och ränna på kvällar och nätter. Hur har eran diet för katten sett ut?Före och efter 2kg.
Blötmat är det enda som gäller om en fet katt ska banta. Tog ca 8-9 månader.
Är det 100% en innekatt? Vår bondkatt äter upp sig rejält under vintern och blir ett riktigt praktfetto. Sen kommer vår och sommar och då blir det bara skinn och ben kvar av henne. Och sen börjar det om med bulkandet de kalla månaderna.
Edit* F-ing autocorr