BRATTÅS
Silver
I tvättmaskinnen ? I såfall måtte jävulen ta dig!!Jag undrade just var tissetassen gömt sig och hittade han nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I tvättmaskinnen ? I såfall måtte jävulen ta dig!!Jag undrade just var tissetassen gömt sig och hittade han nu!
Nä, i torktumlaren som är lite varm.I tvättmaskinnen ? I såfall måtte jävulen ta dig!!
Fin bild. Katter är inte flockdjur.Det här är den första bilden vi får till där båda är med på nära håll.
Den vita gamla damen började jama så mycket på nätterna för drygt två år sedan så vi tyckte att hon behövde en vän att umgås med.
Det tyckte inte hon, men det insåg vi inte förrän vi redan skaffat vår orangea lilla illbatting/solstråle.
50 % av tiden vill han bråka med henne, 50 % vill han gosa med henne. 100 % av tiden vill hon inte göra något av det.
Det blir en del bråk och fräs hemma, men i vart fall inte så den vita far illa av det.
Här ville den röda hoppa upp och bråka med henne men vi avstyrde och fick faktiskt till några bra bilder innan hon smet därifrån. Man kan dock se att hon är lite tjurig även om bilden blev rätt fin.
Det här är den första bilden vi får till där båda är med på nära håll.
Den vita gamla damen började jama så mycket på nätterna för drygt två år sedan så vi tyckte att hon behövde en vän att umgås med.
Det tyckte inte hon, men det insåg vi inte förrän vi redan skaffat vår orangea lilla illbatting/solstråle.
50 % av tiden vill han bråka med henne, 50 % vill han gosa med henne. 100 % av tiden vill hon inte göra något av det.
Det blir en del bråk och fräs hemma, men i vart fall inte så den vita far illa av det.
Här ville den röda hoppa upp och bråka med henne men vi avstyrde och fick faktiskt till några bra bilder innan hon smet därifrån. Man kan dock se att hon är lite tjurig även om bilden blev rätt fin.
När jag förlorade min första misse så forskade jag lite och skaffade Rocky, helig birma först. Den ska gilla mäniskor och andra djur. 3 månader senare skaffade jag Baloo, en Britt. Inte ett fräs eller något.Kanske 50/50 chans att befintlig katt accepterar en nykomling. Ibland går det inte alls tyvärr, så hos oss har vi fått sätta upp permanenta grindar, lite här och var (2 befintliga katter vs en adoptivkatt).
…förutom när Rocky kommer hem med strut på huvudet. då tycker Baloo att det har kommit in en Alien med parabolantenn. Mycket fräs och spott, men efter nån minut så flyttar Baloo in under bädmaddrassen där livet är tryggt.
wtf? kyckling, banan, keso och currypulver!?? till frukost?Försöker finna tillfälle att sno kycklingen.
wtf? kyckling, banan, keso och currypulver!?? till frukost?
kyckling, keso combo har jag inga problem med men banan o curry oxå? (dessutom till frukost känns lite hårt)Näringen är viktigare än smaken
kyckling, keso combo har jag inga problem med men banan o curry oxå? (dessutom till frukost känns lite hårt)
Spelar ingen roll, slutprodukten blir det samma!wtf? kyckling, banan, keso och currypulver!?? till frukost?
Nån har gjort sig redo för kvällen
han tog min sida… så jag fick ta fruns sida.. hon får lösa problemet bäst hon vill…
Ja, precis så är det. Saknaden blir stor.Idag är det ett år sen Selma gick bort och saknaden är lika stor nu som då.
jo det blir ett hårt slag när de går bort.Ja, precis så är det. Saknaden blir stor.
Är vi släkt månne undrar Angel...Idag är det ett år sen Selma gick bort och saknaden är lika stor nu som då.
Kunde varit syskonÄr vi släkt månne undrar Angel...