Så du menar alltså att det kan fungera?Operation "tjata hål i huvudet" inleddes./quote]
(Syftar på din 5711)
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du menar alltså att det kan fungera?Operation "tjata hål i huvudet" inleddes./quote]
HeheSå du menar alltså att det kan fungera?
(Syftar på din 5711)
/j
Jag ska lägga upp en plan, sen ska du allt få se.........
Kör bara kör!Jag ska lägga upp en plan, sen ska du allt få se.........
/j
Varför?ja...3 st SMP o 4 PO...![]()
Varför?
Galet snyggt band! Vart för man tag på ett sådant?Speedmaster.... Tredje gången nu. Men nu får den stanna! När jag sålt Speedys har jag känt att det går att fixa en ny senare. Men direkt när den lämnat har jakten på nästa börjat.
Det är den kronografen som uppenbarligen ska finnas i min samling.
![]()
Milgauss. Under 2011 köpte och sålde jag en med svart urtavla utan grön ring och nu iår en med Z-blue urtavla.
Den första köpte jag för den är så väl balanserad på nåt sätt storleks och formmässigt samtidigt som den orangea blixtvisaren är snyggt avvikande.
Den jag har nu är köpt för färgerna Z-blue, orange visare och grön ring är himla läckra ihop.
Med vänlig hälsning,
E.Z.
Intressant, jag hade den svarta milgaussen också, och sålde den, men är den klockan jag ångrat mest att jag flippat. Är grymt sugen på z-blåa Milgaussen nu. Har hört mkt om att den blåa färgen skiljer sig mkt beroende på ljuset, hur uppfattar du det? Andra jämförelser mellan de båda Milgaussarna?
Stämmer att tavlan upplevs jätte olika beroende på ljuset, allt från jätte mörk till självlysande ljusblå.
Inspirationsbild!![]()