• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

RosaCasio

Cartier
Tyvärr har vi inte längre en bänk som kan bytas in och förbättra laget. Den stora skillnaden mot ifjol.
 

Buster

Friends of KS
Gische lämnar ju Grekland i sommar, även om han svarade nej på att han kommer hem, så kan vi väl hoppas?
Håller med. Tror Gische hade varit en kanonvärvning, en klasspelare med stort hjärta för klubben.
Vad DA har sett i Binaku och Eric Larsson förstår jag inte....
 

RosaCasio

Cartier
Håller med. Tror Gische hade varit en kanonvärvning, en klasspelare med stort hjärta för klubben.
Vad DA har sett i Binaku och Eric Larsson förstår jag inte....
Vi supportrar har korta minnen, Yotun och Tinnerholm växte deras sista halva säsonger ( visst var dem inte dåliga ) när dem liksom hade tagit beslutet att lämna och det är det vi kommer ihåg.
Larsson var under isen igår, han behöver nog känna lite Malmöitisk framgång för att kunna slappna av och spela på topp. Otacksamt att vara offensiv ytterback när laget inte spelar så bra.
 

Josa

Omega
2-Faktor
Helt sant, jag vill mest ha in Gische för han har ett jävlar anamma, vill tro att den ledarstilen som han har ( och Rosenberg) smittar av sig. Och såklart att han kan avgöra matcher.
Såsom Pontus Jansson kommer vara när han kommer hem en dag, en naturlig ledare som inte kommer acceptera att Malmö viker ner sig.

Du har helt rätt i att klubben även förädlar spelare, Jeremejeff är ju ett aktuellt exempel
 

Sjobedan

Rolex
Helt sant, jag vill mest ha in Gische för han har ett jävlar anamma, vill tro att den ledarstilen som han har ( och Rosenberg) smittar av sig. Och såklart att han kan avgöra matcher.
Såsom Pontus Jansson kommer vara när han kommer hem en dag, en naturlig ledare som inte kommer acceptera att Malmö viker ner sig.

Du har helt rätt i att klubben även förädlar spelare, Jeremejeff är ju ett aktuellt exempel
Hur kan jeremejeff vara ett aktuellt exempel på förädling? Han är ju lika dålig nu som när han kom... värdelös bolldrällande Kalle Anne spelare utan dess like. Aldrig rättvänd och kan inte hålla i bollen. Nej, jag skulle inte gått på matchen igår... (första matchen i år) blev riktigt besviken på hur tamt anfall vi har i år. Men jag hoppas att vi kan rycka upp oss och avsluta starkt. Topp tre räknar jag med.
 

Josa

Omega
2-Faktor
@Sjobedan haha, gillar det här. När man ser på samma saker med helt olika syn och resultat.
Tycker han har utvecklats positivt. En helt annat blick, kan fördela bollar, bättre bollkontroll osv.

Vad säger du om Isak kiese Thelin?
 

Sjobedan

Rolex
@Sjobedan haha, gillar det här. När man ser på samma saker med helt olika syn och resultat.
Tycker han har utvecklats positivt. En helt annat blick, kan fördela bollar, bättre bollkontroll osv.

Vad säger du om Isak kiese Thelin?
Grym utveckling på de få månaderna han var hos oss. Därefter har det inte skett så mycket. (På Thelin)
 

Simpatico

Rolex
Då skall det snart avgöras.
Skall 29 år väntan vara över eller skall ökenvandringen fortsätta?
Kommer den efterlängtade vändningen för denna säsong idag?
Kommer vi spela med attityd, fantasi och hjärta idag?

Framåt MALMÖ..
 

Simpatico

Rolex
Denna säsongen kommer bli en lång ökenvandring.
Stora förhoppningar som grusades.
Ser inget som skulle få oss att studsa tillbaka.
Kan ju bara hoppas att vi tänder till lite i Europaspelet men som vi spelar just nu har vi inget där att göra.
 

Sjobedan

Rolex

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    142 KB · Visningar: 3

Josa

Omega
2-Faktor
Stort steg framåt. Inte för att det hjälper ett skit just i den här matchen, men ändå.
Har svårt för Brorson och F Andersson, tycker inte riktigt att de håller för allsvenskan, känns någon sekund sena hela tiden.
 

Fredde76

Omega
Stort steg framåt. Inte för att det hjälper ett skit just i den här matchen, men ändå.
Har svårt för Brorson och F Andersson, tycker inte riktigt att de håller för allsvenskan, känns någon sekund sena hela tiden.

Brorssons utveckling går ju utan tvekan bakåt, helt värdelös för närvarande.
 
Topp