• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Simpatico

Rolex
Inget skönspel idag men poängen skulle bara him.
Spännande att se Gall, vilken bra speluppfattning och vilka mackor grabben gjorde idag.
Tyckte många sav spelarna ryckte upp sig idag.
Hoppas dock det lossnar för Antonsson snart. Inga dåliga lägen han fick idag.
Ha det blått
3 poäng.jpg
 

Simpatico

Rolex
Bittert riktigt bittert.
Skulle stängt denna matchen på hemmaplan. Sjukt besviken.
Vi skapar för lite. Vidi spelar smart med 10 backar som väntat.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Tyvärr är det alltför mycket snack om pengar än det sportsliga;)
Personligen så tycker jag att motståndarlaget var det bästa laget även i Malmö.
Snabbare och bättre passningsspel.
Försvarsspelet, uppspelet, tempot och de tröga långsamma inkasten är något MFF måste förbättra.
Motvilligt tycker jag att det bättre laget gick vidare:(
 

Josa

Omega
2-Faktor
Röven.
Känslan var inte ens nära. Vidi gör de det ska enligt plan.
Några chanser som kanske hade suttit förra säsongen. Jobbigt att se på när spelet är då krystat.
Hoppas på Europa league nu då, jämnare matcher i de flesta fall. Bra värdemätare skulle jag skriva men inte när spelet ser ut som idag.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Det är dags för MFF att bygga bakifrån med offensiva passningssäkra Backar ala Tinnerholm.
Saknas även en hel del framåt, Berget stort saknad. Trist att de inte värvade en riktig striker som Goddos:(
 

RosaCasio

Cartier
Sent inlägg. Härlig vinst idag. Vilken debut av Hugo. Magiskt. Bra första lite slakare i andra.
Premiär för denna grabben på MFF.
84C77CD6-3F82-4E0C-90C2-E6BED88AB04E.jpeg

Sry @RosaCasio såg ditt inlägg först nu, hade kunna mötas upp. Satt oxå på fam. Uppgång 20
Min grabb pallade bara första halvlek sen drog vi till lekplats ( 2.5 år ). Måste maila mff och be dem sänka volymen på högtalarna på familjeläktaren. Har stått 18 år på ståplats men aldrig varit med om högre ljudnivå än när målen skulle utannonseras. Sektion 41 satt vi på.
 

Simpatico

Rolex
Hade kanon platser. Volymen var lugn hos oss. Bra ståhej på läktaren vid målen. Kan rekommendera 20- rad 14 och plats 500. förutom ok sikt så nära och bra till allt.
 

RosaCasio

Cartier
Bra Prio av MFF på priserna, satsar på häxkittel och seger istället för att casha in på biljettpriserna.
Lagom taggad nu. Pga småbarn blir det inga bortaresor för mig denna gång, glad att jag tog mina chanser 2014-2015 i CL.
 

RosaCasio

Cartier
Kommer har möjlighet att köpa 1-2 paket på mitt medlemsnummer.
Hittade denna info på mff.se
( På grund av tekniska begränsningar kan du tyvärr endast välja bästa möjliga plats efter pristyp och inte specifika platser )
@Sjobedan eller någon annan som är sugen?, Kan tänka mig att ta en Panerai som tack för besväret.
 

Sjobedan

Rolex
Kommer har möjlighet att köpa 1-2 paket på mitt medlemsnummer.
Hittade denna info på mff.se
( På grund av tekniska begränsningar kan du tyvärr endast välja bästa möjliga plats efter pristyp och inte specifika platser )
@Sjobedan eller någon annan som är sugen?, Kan tänka mig att ta en Panerai som tack för besväret.
Kan ta evt ta två paket. Men vilket pris landar vi på? Lär nog inte ha möjlighet att gå på alla matcherna dock. Skulle det isf gå bra att lägga ut dem här till en annan supporter?
 

Simpatico

Rolex
En härlig känsla idag.
Vilken match det var igår.
Stirrig inledning när Jämtarna bjud upp till dans och vi var kvar i omklädningsrummet.
Sen tog vi tag i spelet och vilken dans det blev. Underbart.
Ha en himmelsblå söndag gott folk.
Slänger in två klassiker:

Och om du trodde allting var förlorat
Att Malmö skulle lägga sig och dö
Då kan du ingenting om vår historia
Vi är Malmö
Vi är Malmö – MFF
Drita.jpg
 
Topp