Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas Durmaz kommer snart...Tyvärr har vi inte längre en bänk som kan bytas in och förbättra laget. Den stora skillnaden mot ifjol.
Gische lämnar ju Grekland i sommar, även om han svarade nej på att han kommer hem, så kan vi väl hoppas?Hoppas Durmaz kommer snart...
Håller med. Tror Gische hade varit en kanonvärvning, en klasspelare med stort hjärta för klubben.Gische lämnar ju Grekland i sommar, även om han svarade nej på att han kommer hem, så kan vi väl hoppas?
Vi supportrar har korta minnen, Yotun och Tinnerholm växte deras sista halva säsonger ( visst var dem inte dåliga ) när dem liksom hade tagit beslutet att lämna och det är det vi kommer ihåg.Håller med. Tror Gische hade varit en kanonvärvning, en klasspelare med stort hjärta för klubben.
Vad DA har sett i Binaku och Eric Larsson förstår jag inte....
Hur kan jeremejeff vara ett aktuellt exempel på förädling? Han är ju lika dålig nu som när han kom... värdelös bolldrällande Kalle Anne spelare utan dess like. Aldrig rättvänd och kan inte hålla i bollen. Nej, jag skulle inte gått på matchen igår... (första matchen i år) blev riktigt besviken på hur tamt anfall vi har i år. Men jag hoppas att vi kan rycka upp oss och avsluta starkt. Topp tre räknar jag med.Helt sant, jag vill mest ha in Gische för han har ett jävlar anamma, vill tro att den ledarstilen som han har ( och Rosenberg) smittar av sig. Och såklart att han kan avgöra matcher.
Såsom Pontus Jansson kommer vara när han kommer hem en dag, en naturlig ledare som inte kommer acceptera att Malmö viker ner sig.
Du har helt rätt i att klubben även förädlar spelare, Jeremejeff är ju ett aktuellt exempel
Grym utveckling på de få månaderna han var hos oss. Därefter har det inte skett så mycket. (På Thelin)@Sjobedan haha, gillar det här. När man ser på samma saker med helt olika syn och resultat.
Tycker han har utvecklats positivt. En helt annat blick, kan fördela bollar, bättre bollkontroll osv.
Vad säger du om Isak kiese Thelin?
Hoppas jag med, är ju det sista som överger...Kommer DA att få Malmö på rätt spår igen med en skadeskjuten elva?
Jag hoppas det.
Fyfan för ikväll. Fredrik i mål och Hammarby i sjukt stim.
Trodde trelleborgsmatchen skulle vara vändningen. Men Hoppet lever ännu.Någon gång måste det vända, ett perfekt tillfälle för spelarna att visa ljusblått hjärta ikväll!
Hammarby kommer ha fullständig hybris.
Hoppas jag med, är ju det sista som överger...
Kände att jag behövde googla dina signaturord, och ja... den gör ju att vi sitter här smått förtvivlade..
Stort steg framåt. Inte för att det hjälper ett skit just i den här matchen, men ändå.
Har svårt för Brorson och F Andersson, tycker inte riktigt att de håller för allsvenskan, känns någon sekund sena hela tiden.
Mnja, inget speciellt egentligen.Tung. Kopplat till Malmö eller annat personligt?
Han är en Nautilus-kille, 100%Jaha, vad tror vi att Zidane har på armen när han presenteras 12:05 idag?
Rolex eller Patek?