• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Simpatico

Rolex
Väldigt bitter förlust...
Så mycket slarv.
Kul och grattis till Isak P i målet, matchens spelare i Peking.
Alltid kul när vi kan lyfta det andra lagets målvakt..
 

Simpatico

Rolex
Vilken urladdning. Vilken match. Stök och mycket känslor.
Tyckte dock att vi vann rättvist. Underbar seger.
Anders Andersson i cmores expertstudio.
-"Hammarby har blivit trötta. Att spela på gräs i Malmö i oktober är nåt annat än plastmattan på Tele 2 arena".
Kaptenen..jpg
 

Simpatico

Rolex
Underbart mål av Faxe.
Förlösande och i mitt tycke förtjänt. Tycker vi har haft spelet och flest chanser.
Mycket bra spel av MFF.
faxe.jpg
 

Simpatico

Rolex
Helt sjukt. Bara att gratulera AIK till att ha domarna med sig. Orkar snacka med domaren hela matchen.
Bortdömt ett korrekt mål. Det var inte offside.
Så billig frispark, men snyggt skjutit av Seb.
 

Simpatico

Rolex
Tjena! Tänkte berätta en liten rolig aknedot ifrån den tiden jag bodde mittemot Antonsson i Halmstad.

Då vi var 2 grabbar som dela lya så bestod vårt liv att jobba riktigt långa dagar och sen festa rejält på helgerna. Eftersom jag själv spelade div 3 och har ett extremt nördigt fotbollsintresse blev det att vi snacka fotboll med Antonsson 3-5 dagar i veckan i trappen eller ute på gräsmattan. Minns dock en gång vi hade varit ute och min polare väsnades lite för mkt i trappugången efter hemgång och var rejält överförfriskad, tror ni inte att Antonsson öppnar dörren och bjur in oss på nattakäk klockan 4-5? Dagen efter inga sura miner utan han bjöd oss på biljetter till matchen som skulle va dagen efter. (Detta var en lördag och matchen var på måndagen).
Hur som säger så unnar jag denna mannen all gott i sin karriär. Fantastiskt ödmjuk och en duktig fotbollspelare hoppas ni uppskattar han som jag och min rumskompis gjorde.
Skön story. Tack för att du delar med dig.
 

Apansson

Torpare
@Apansson du kan ju aldrig spela ut kortet att domaren är mot Aik igen.
Helt sjuk...
Jo :) För så är det alltid. Däremot så var Pandzic lika usel åt båda hållen i måndags, han är allsvenskans i särklass sämsta domare och borde inte bara stängas av, utan även åtalas i civil domstol för sina horribla insatser på planen. En ren jävla skandal att SVFF fotbollsmördare ger en sådan match till en sådan domare.
 

Simpatico

Rolex
Jo :) För så är det alltid. Däremot så var Pandzic lika usel åt båda hållen i måndags, han är allsvenskans i särklass sämsta domare och borde inte bara stängas av, utan även åtalas i civil domstol för sina horribla insatser på planen. En ren jävla skandal att SVFF fotbollsmördare ger en sådan match till en sådan domare.
P gör för många matchavgörande misstag för att vara på AS-nivå. tyvärr.
 

Simpatico

Rolex
Fan vad vemodigt om det blir Mackans sista allsvenska match på söndag. Tar med grabben för att han ska få se det i alla fall, fars dag och allt.
Bra plan där @RosaCasio. Blir ett bra minne.
Kan tyvärr inte närvara, hade gärna varit där.
Man går ju och hoppas att Kaptenen klämmer ur sig att han kör ett år till, men det får gärna komma idag det.
Slänger en bild på köpet.
rosenberg armbåge.jpg
 
Topp