• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
zlatan.JPG
e620aefe-1b14-4a57-9611-44bae895cfb6
 

Josa

Omega
2-Faktor
Blir intressant nu kl 11 vad presskonferensen säger, enligt vad jag hört från Malmö är det så att det är Rösler som vill köpa ut sig själv, någon klubb i England som betalar. Alltså inte MFF trots det hårda styret från Rösler som vill bli av med honom. Men rykten är bara rykten...
Ett annat är att Bachirou går till Turkiet nu i vinterfönstret.
 

Simpatico

Rolex
Uwe lämnar.
Köps ut eller vad man nu vill kalla det.
Vet ärligt inte vad jag skall tycka om det hela, nu vet ju varken vi eller media hela storyn.
Kan bara hoppas att Danne och styrelsen fortsätter på det inslagna spåret med en utländsk tränare.
Behövs nytt blod och nya idéer.
Tack Uwe för allt du gjort för de Himmelsblå.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Uwe lämnar.
Köps ut eller vad man nu vill kalla det.
Vet ärligt inte vad jag skall tycka om det hela, nu vet ju varken vi eller media hela storyn.
Kan bara hoppas att Danne och styrelsen fortsätter på det inslagna spåret med en utländsk tränare.
Behövs nytt blod och nya idéer.
Tack Uwe för allt du gjort för de Himmelsblå.
Man har varit nöjd med resultaten men inte med spelarutvecklingen av de unga spelarna.
Svårt att hitta en tränare som kan leverera på båda fronter.
Den enda tränare i Sverige som jag tycker känns intressant är Poya Asbaghi men han är kontraktsbunden.
Dock i en klubb som behöver pengar;)
 

Simpatico

Rolex
Man har varit nöjd med resultaten men inte med spelarutvecklingen av de unga spelarna.
Svårt att hitta en tränare som kan leverera på båda fronter.
Den enda tränare i Sverige som jag tycker känns intressant är Poya Asbaghi men han är kontraktsbunden.
Dock i en klubb som behöver pengar;)
Läste ngt om det ang resultatet men det måste finnas fler orsaker än att släppa upp yngre spelare.
Poya har intressanta idéer men inte med vårt spelarmaterial.
 

Simpatico

Rolex
Kul att det gick bra för er i går!
Men du, om man är "bäst i Skandinavien" borde man väl vinna den inhemska serien rätt enkelt? ;)

Schyssta banderoller danskarna hade i går :D
Tack och tack.
Jo det hade varit önskvärt med ett SMguld till men det är ju inget man joggar hem även med stor kassa.
Men ser man till resultaten över två säsonger med 2 x 16-delsfinaler i EL, en tredje och en andra plats i AS.
Så är det med Sthlm mått mätt en våt dröm för valfri sportchef. ;)
Snart nytt år och nya kamper.
För oss börjar vi lite tidigare. ;)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Tack och tack.
Jo det hade varit önskvärt med ett SMguld till men det är ju inget man joggar hem även med stor kassa.
Men ser man till resultaten över två säsonger med 2 x 16-delsfinaler i EL, en tredje och en andra plats i AS.
Så är det med Sthlm mått mätt en våt dröm för valfri sportchef. ;)
Snart nytt år och nya kamper.
För oss börjar vi lite tidigare. ;)
Långa säsonger gör att man får +500 miljoner i kassorna:happyhappy:
 

Frourez

Omega
Synd med Uwe tycker jag. MFF räddas lite av att titlarna inte kom, verkar det som. Jag tycker dock titlarna var där mer eller mindre...
 

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Vad tror ni om nästa omgång? Har ingen koll på tyska lag men känns som en tuff utmaning.

20 februari: VfL Wolfsburg – Malmö FF 27 februari: Malmö FF – VfL Wolfsburg

EL6Ie7tWsAEvJyp.jpg
 

Simpatico

Rolex
Inte omöjligt fanns svårare lag men också lättare.
Tror det blir väldigt målsnålt och man kan bara hoppas vi får med oss ett bortamål.
Det som talar för är att vi startar borta, kan lägga allt fokus på matchen.
Talar emot saknaden av No 9 samt inkörd tränare.
Baksmällan kan bli samma som 2019 i cupen.
 

Frourez

Omega
Inte omöjligt fanns svårare lag men också lättare.
Tror det blir väldigt målsnålt och man kan bara hoppas vi får med oss ett bortamål.
Det som talar för är att vi startar borta, kan lägga allt fokus på matchen.
Talar emot saknaden av No 9 samt inkörd tränare.
Baksmällan kan bli samma som 2019 i cupen.
Precis så. Lägg också till att det är uppehåll för svensk fotboll jämfört med andra ligor.
 

banan

Cartier
Det ska bli spännande. Wolfsburg blir svåra att knäcka. Om vi vinner får vi hyfsat lätt motstånd omgången efter.
 
Topp