Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska ner den 20e och har bokat 10 klubbstolar för mig och ett par kunderDå är biljetter Wolfsburg hemma och ude klara![]()
Grymt, det lär vara uppskattat.Ska ner den 20e och har bokat 10 klubbstolar för mig och ett par kunder![]()
Härligt! Jag har löst Ude, men missade tyvärr att förnya mitt medlemsskap tidigt nog för förtur Himma. Hoppas det löser sig!Då är biljetter Wolfsburg hemma och ude klara![]()
Håller tummarna.Härligt! Jag har löst Ude, men missade tyvärr att förnya mitt medlemsskap tidigt nog för förtur Himma. Hoppas det löser sig!
Håller tummarna.
Köpte årskort även om jag vet att på grund av jobbet lär missa några matcher.
Haha gött med pass till Syd-Skåne.Klar för invasion av Tyskland
![]()
Skumt med så lite rotation men hittills ser det bra ut.Då åker vi igen.
Blandade känslor inför kvällens match med tanke på historiken.
Gissar att det är en ny elva för kvällen jämfört med första matchen.
Framåt Malmö...
Tungt riktigt tungt. Viken skithörna som vi inte får kontroll på.Skumt med så lite rotation men hittills ser det bra ut.
Framåt Malmö
Riktigt rövigt, fyfanTungt riktigt tungt. Viken skithörna som vi inte får kontroll på.
Tycker att vi har kontroll på dom i defensiv zon, ett par chanser men Dahlin har kollen.
Fortfarande lite tamt framför mål och i avsluten. Bättring krävs.
Åh så skönt, åker upp till sthlm på lördag och behövde denna seger.Riktigt skön seger i cupen ikväll.
Eloge till gnagets inledning, blev orolig men vi växte in i matchen och tar över.
Sen trillar det på och vi stänger matchen.
AC kommer vara saknad i returen i nästa. Jösses vad bra han är.
Bra match för självförtroendet.