RosaCasio
Basic
Snälla, kolla inte 6-7 inlägg upp.Otroligt lågt inlägg som inte hör hemma här trots att jag är MFF supporter, skärpning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snälla, kolla inte 6-7 inlägg upp.Otroligt lågt inlägg som inte hör hemma här trots att jag är MFF supporter, skärpning
Vi spelade inte bra idag, det var Heif som visade mest vilja och aggressivitet.Nu är det fantamig nära.
Men det är sådan här matcher man vinner för att sen vinna AllsvenskanVi spelade inte bra idag, det var Heif som visade mest vilja och aggressivitet.
Hängde några timmar idag utanför stadion (lekplatsen som är en av stans bättre), fan vad abstinensen tog fart.Nu går vi för att avsluta denna tabell hemma, Sven-Lennarts pokal ( eller va fan den nu heter ) ska vara där den hör himma!
Hängde mycket där när jag bodde i centrala delarna och var föräldrar lediges gång i tiden. Många träningar kunde man se Även följt några matcher från den lekparken bara genom att lyssna på publikens reaktioner. Medans pågen leker.Hängde några timmar idag utanför stadion (lekplatsen som är en av stans bättre), fan vad abstinensen tog fart.
Kuppa final, solig maj dag för ett par år sedan. Vi leder 3-0 i halvlek- grattar min vän till kuppen när vi njuter av vädret-matchen och drickan. Lewicki blir utvisad.... Häcken vänder!!!! Skiten går till straffar och vi förlorar. Så jag grattar efter matchenMästarna från Malmö här är vi!
Grattis till guldet allihopa.
Usch ja. Va du tvungen att påminnaKuppa final, solig maj dag för ett par år sedan. Vi leder 3-0 i halvlek- grattar min vän till kuppen när vi njuter av vädret-matchen och drickan. Lewicki blir utvisad.... Häcken vänder!!!! Skiten går till straffar och vi förlorar. Så jag grattar efter matchen
Lätt bäst i serien -MFFGuldet e himma.
Man tackar och bockar.Det tar emot men grattis, göteborg får nöja sig med cupguld (ni har väl inte glömt) och att damerna tar sm guld.
Nej det känns inte helt stabilt för tillfället. Det kan låta tråkigt, men jag tror på tanken att man bygger laget bakifrån. Det känns som att vi saknar en tung, trygg, drivande pjäs där bak.Känns inte som vi kommer leka hem titeln i år med tanke att det är en aning ostabilt i backlinjen och i målvaktsspelet.
Vad tycker ni andra?
En ledare...Nej det känns inte helt stabilt för tillfället. Det kan låta tråkigt, men jag tror på tanken att man bygger laget bakifrån. Det känns som att vi saknar en tung, trygg, drivande pjäs där bak.
Just nu är det många som saknar självförtroende. Ta AC till exempel, men visst vi saknar även en tydlig ledare a la mackan.Känns inte som vi kommer leka hem titeln i år med tanke att det är en aning ostabilt i backlinjen och i målvaktsspelet.
Vad tycker ni andra?
Hoppas de köpen och lån som man tagit in kan leverera. Annars kommer de bara bli att man står och pekar på varandra hela tiden. Tror dock att det kommer vara trögt i början men sen i sommar när IFK fått in sina spelare då fattar MFF att det är dags att lägga i ny växel.Känns som det kommer bli ytterligare en säsong i ovisshet.
Tänker på vår utgångspunkt och matcher som långt ifrån visat några större positiva tendenser.
Mest brister och i många fall likgiltighet.
Många värvningar och förstärkningar i andra lag, kommer bli spännande och se vilka som får ihop lagen runt spelidé
och börjar presterar. Kan bli en hel del lag som utmanar om titeln i år.
Och som svar på att bygga laget bakifrån förlängde man idag med Lasse Nielsen.. Visst har Lasse vissa matcher där han är riktigt vass, men i min mening är hans dalar alldeles för djupa och de visar sig rent för ofta för att vara startspelare i Malmö.Nej det känns inte helt stabilt för tillfället. Det kan låta tråkigt, men jag tror på tanken att man bygger laget bakifrån. Det känns som att vi saknar en tung, trygg, drivande pjäs där bak.
Riktigt jävla fint, King KnudaFan va gött med 3 pinnar i premiären!
Lätt värt att betala 30 milj för Corlak. Nu slipper jag skrika SKJUT i soffan när vi kommer till straffområdet och börjar passa runt. Killen skjuter på alltHärlig seger i premiären.
Fullt rättvist och jösses vilken pärla av Knudsen.
Nu har resan börjat mot Nr 22.
Han kommer bli galet nyttigLätt värt att betala 30 milj för Corlak. Nu slipper jag slippa skrika SKJUT i soffan när vi kommer till straffområdet och börjar passa runt. Killen skjuter på allt
Lätt värt att betala 30 milj för Corlak. Nu slipper jag slippa skrika SKJUT i soffan när vi kommer till straffområdet och börjar passa runt. Killen skjuter på allt
Övre hyllan som Åge pratade om.Han kommer bli galet nyttig
Offensivet kommer vi bli en ren marddröm att möta.Övre hyllan som Åge pratade om.
Skönt att det inte är "bara" till sommaren
Kommer bli spännande med Birmancevic när han är tillbaka. Kombon med Berget måste
ju vara en backs mardröm, en som försöker driva dig varje gång och sen en som springer sönder dig, frågan
blir vad man vill se först i matchen.