• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Spincini

Rolex
2-Faktor
Glömde en sak, ibland finns det rättvisa⭐⭐
Screenshot_20220731-173914__01.jpg
 

Ahlgren_K

Omega
Bra att du ändå är lite positiv, själv känner jag att ett respass mot turkarna och sen ett lag i spillror som ska spela ECL låter som döden.
Är helt med dig i det resonemanget, men jag tycker ändå det känns som en lättnad att vi åtminstone inte missar Europa i år som hade varit det ultimata misslyckandet med tanke på förutsättningarna i kvalet.

Än finns det hopp om att vi kan vända allsvenskan med. Hadzikadunic är tillbaka och vi har precis värvat en ny defensiv mittfältare. Kan vi börja täppa till bakåt och göra mål på de chanser vi skapar framåt så går det faktiskt att vända.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Är helt med dig i det resonemanget, men jag tycker ändå det känns som en lättnad att vi åtminstone inte missar Europa i år som hade varit det ultimata misslyckandet med tanke på förutsättningarna i kvalet.

Än finns det hopp om att vi kan vända allsvenskan med. Hadzikadunic är tillbaka och vi har precis värvat en ny defensiv mittfältare. Kan vi börja täppa till bakåt och göra mål på de chanser vi skapar framåt så går det faktiskt att vända.
Håller med, tror gårdagens vinst är jätteviktig, nu blir det gruppspel i Europa. Detta gör säkert att man slappnar av, ett delmål är nått.
Sen att Lomotey och Oscar är på väg in är otroligt viktigt för balansen i laget, det kommer skapa en trygghet för våra offensiva mittfältare.
Vi har fortfarande chansen till guld :cool:
 

RosaCasio

Cartier
Är helt med dig i det resonemanget, men jag tycker ändå det känns som en lättnad att vi åtminstone inte missar Europa i år som hade varit det ultimata misslyckandet med tanke på förutsättningarna i kvalet.

Än finns det hopp om att vi kan vända allsvenskan med. Hadzikadunic är tillbaka och vi har precis värvat en ny defensiv mittfältare. Kan vi börja täppa till bakåt och göra mål på de chanser vi skapar framåt så går det faktiskt att vända.
Gillar att du är positiv, ska ta med mig det när jag äntligen är tillbaks på stadion på söndag.
 

Sjobedan

Rolex
Vilken jävla skitsäsong. Cupguld och EL till trots.

Få in en bra tränare nu då. Var tidigare övertygad om att Milos var fel för oss, men Georgsson är om möjligt ännu mer fel…
 

Josa

Omega
2-Faktor
Åge Hareide hörde jag igår kväll, ska vara svårt att få någon som vill hoppa in de sista två ish månaderna på säsongen, så han blir ytterligare en interim
 

Josa

Omega
2-Faktor
Säsongen har ju en trist känsla över sig trots cupguld och EL. Kanske vanan att vi brukar vara topp 3?
Samtidigt känns det hälsosamt att få en riktigt kass säsong, så vi väcker lite sug igen, istället för att ha blivit bortskämda.

Fotboll Skåne skrev för någon dag sedan om hur Malmö egentligen borde gjort Allsvenskan riktigt tråkig givet kassan och spelarna, men all heder till de andra lagen som kämpat på och är ikapp/förbi i vissa aspekter.

Och den här lite äldre krönikan om avsaknaden av tydliga ledare är bra och bjuder på för mig nya tankar
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Jag var också på plats, och fyfan vad det kändes deppigt efter 0-1. Otroligt viktig vändning, nu tror kanske spelarna på det.
Trodde jag skulle bryta ihopa när IKT missade straffen.
Är övertygad om att Åge kommer använda denna matchen som bränsle till nästa match.
Typ vi kan vända vilken match som helst med hårt arbete :p
 
Topp