Innan denna matchen hade vi 13 raka utan förlust mot er, jag förstår att du är nöjdiffiff….tack för visat intresse…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Innan denna matchen hade vi 13 raka utan förlust mot er, jag förstår att du är nöjdiffiff….tack för visat intresse…..
Kom igen nu pågar!!! orkar inte detta längre. Vad ska man nu göra två timmar fram till match?Är det idag det vänder för oss? Jag vill se spelare som har blodsmak i munnen efter matchen
Respekt för den. Ärligt, vi måste göra lite investeringar i truppen till sommaren. Men för övrigt så j#kla enkla tre poäng.Sjukt bra TIFO idag. All heder MT96
Ja vi behöver minst en riktigt bra defensiv mittfältare.Respekt för den. Ärligt, vi måste göra lite investeringar i truppen till sommaren. Men för övrigt så j#kla enkla tre poäng.
Håller med, så jävla drygt med Lewicki som går sönder hela tiden.Ja vi behöver minst en riktigt bra defensiv mittfältare.
100%Håller med, så jävla drygt med Lewicki som går sönder hela tiden.
Tror han spelade 10 matcher i Allsvenskan förra säsongen och det ser inte ut att bli fler i årHåller med, så jävla drygt med Lewicki som går sönder hela tiden.
Vetefan, men vi vann allsvenskan på målskillnad förra året så jag tycker det har sett rätt kasst ut ett tag nu.Vad ska man säga, Milos verkar tappat styrsel fullständigt, AC's verkar ha ledsnat, Rakip spelas fortfande för långt ner i banan, backlinjen bytas det runt i varje match. Vad tycker ni bör göras?
Farligt farligt att resonera så. Nu låter du som Milos, MP m.fl. som tycker att vi spelar bra, men förlorar på grund av yttre omständigheter.Sen så storspelade både Heifs och Giffarnas målvakter i senaste matcherna, vi borde ha gjort 4-5 mål per match där.
Nja, vad mer ska tränaren göra än att med taktik och träning se till att spelarna kommer till lägen? Mot Heif ville fan inte bollen in. Yttre omständigheter existerar faktiskt, det är därför ett "sämre" lag kan slå ett "bättre". Lex Malmös två första avancemang till CL.Farligt farligt att resonera så. Nu låter du som Milos, MP m.fl. som tycker att vi spelar bra, men förlorar på grund av yttre omständigheter.
Vill förtydliga, tycker största delen av skuggan ska falla på DA, inte på Milos
Och han kan ta med sig AC när han lämnar
Nu är det upp till bevis för spelarna, nu kan de inte böla på Milos längreÄntligen är omgång 16 spelad för alla lag och vi ligger smått otroligt bara 3 poäng efter vår naturliga position på toppen.
Upp till bevis för spelarna nu med ny tränare (eller hur det blir)
Spännande veckor för MFFare.