• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Simpatico

Rolex
Då kliver vi strax in den Allsvenska säsongen. Saknaden har varit stor.
Kalmar borta alltså, blir spännande att se hur vi står mot Rydströms gäng.
Någon på plats idag?
Mot det 23 guldet. Hade varit underbart med 3 i rad, men det kommer vara tufft hela vägen in.
Många lag som gjort bra värvningar på pappret, återstår att se hur det faller ut.
Framåt Malmö.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Då kliver vi strax in den Allsvenska säsongen. Saknaden har varit stor.
Kalmar borta alltså, blir spännande att se hur vi står mot Rydströms gäng.
Någon på plats idag?
Mot det 23 guldet. Hade varit underbart med 3 i rad, men det kommer vara tufft hela vägen in.
Många lag som gjort bra värvningar på pappret, återstår att se hur det faller ut.
Framåt Malmö.
Inte på plats, åker helst på matcher utomlands.
Tror Djurgården blir farliga i år, AIK skrämde väl ingen igår, de lär väl endast vinna VM i gnäll på motståndare, insats och domare :p
 

OskiP

Cartier
2-Faktor
5CDDC778-0B3E-43EA-A08F-8D8FF6473ABF.jpeg
 

sevdah

Omega
2-Faktor
De enda som får godkänt idag är Johan, Dennis, Lasse och Hugo.
Knappt vi var värda 1-1
Vad kommer vi minnas från igår? Att jag frös *kiten av mig på läktaren, kan ha en del att göra med det urusla spelet vi hade. Backlinjen och Johan är väl ok- resten. Ingen kommentar.

Är det någon som sparat Colaks telefonnummer?
 

sevdah

Omega
2-Faktor
Vad tror ni, ny anfallare på önskelistan till sommaren? Lite svettigt att gå in i kvalet med bara IKT som det självklara alternativet. Btw måste berömma Felix, inledningen av AS har varit bra. Nu ska vi bara tagga till, nästa vecka har vi futsal match uppe i Stockholm.
 

Ahlgren_K

Omega
En riktigt fin insats igår, sen har vi ju faktiskt lite oflyt att det inte blir fler mål. Hade väl två stolpträffar och en i ribban tror jag.. Hade kunnat vara 4-0, men så länge vi plockar tre poäng är jag nöjd.

Jag kan tycka det är lite girigt att kräva mer anfallskraft när vi har både IKT och Toivonen i truppen, riktigt hög kvalitet på de två pågarna! 👌 Sen har vi ju Abubakari på tillväxt också, och med rätt spelare runt omkring sig och tydliga instruktioner tror jag han kan göra delar av samma arbete som man får av IKT.
 

RosaCasio

Cartier
Vad tror ni, ny anfallare på önskelistan till sommaren? Lite svettigt att gå in i kvalet med bara IKT som det självklara alternativet. Btw måste berömma Felix, inledningen av AS har varit bra. Nu ska vi bara tagga till, nästa vecka har vi futsal match uppe i Stockholm.
Gick i samma tankar igår när jag sörjde att Colak och Toivonen inte spelade tillsammans.
 

Simpatico

Rolex
Enda helvete i denna matchen var väl skadan, visste inte att Besara kunde se den komma.
Gör det efter förutsättningar helt ok. Får väl vara nöjda med en pinne.
Men det kommer bli annat på stadion med ett förhoppningsvis fullt lag.
 

RosaCasio

Cartier
Läser att vi blir Seedada i tredje rundan av CL-kvalet om vi nu tar oss dit eftersom Villareal åkte ur CL igår.
Jag får känslan att det kommer en offensiv pjäs in i sommar nu.
 
Topp