Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad får dig att tro att det blir USA? La Galaxy har redan nått sin kvot som jag förstår det så helt omöjligt att han hamnar där.Bara jag som tolkade hans ord rent landslagsmässigt. Att vänta, jag kommer dominera i EM. Typ så?
Sen att han var i Malmö gjorde att det tolkades som han prata om Malmö FF.
Vad ska han göra här i 6månader innan USA? Riskera spräcka sin image när han inte gör mål på Jönköping och Östersund? Svårt att se Zlatan på resan till Gefle borta, känns som de dagarna är förbi?
Inte ens chans på miljonen att kommer att spela i den himmelsblåa tröjan fler gånger...Tror ni Zlatan kommer till Malmö eller ska han fortsätta svika sin klubb som han kommer ifrån?
Jag tycker det är så äckligt av honom att välja bort sin hemmaklubb. Behöver han mer pengar?Inte ens chans på miljonen att kommer att spela i den himmelsblåa tröjan fler gånger...
När grisar flyger, när helvetet har frusit över etc etc...
Blir väl ett år med europeisk toppfotboll härnäst, därefter blir han 36. Har svårt att se att han väljer MFF som kan betala honom någon enstaka miljon om året när USA lär erbjuda honom minst 70-80mill. Jag vet vad jag hade valt iaf.
förresten, var någon mer än mig på matchen igår? Herregud vad tråkig match...
Jag tycker det är så äckligt av honom att välja bort sin hemmaklubb. Behöver han mer pengar?
Japp jag tycker det är respektlöst. Blir lite annorlunda när mitt första jobb inte har med tusentals supporters som ägnar sitt liv åt "mitt" jobb.Äckligt? Lite väl starka ord. Han är väl fri att välja vad han vill göra, precis som du är. Utan att någon ska tycka att det är "äckligt".
Antar då att du har aldrig bytt jobb för en högre lön? Jobbar du kvar på ditt första jobb? Inte? Då tycker jag att du borde gå tillbaka dit med all din erfarenhet och sänka din lön med 99%... För det var ju faktiskt där du började din resa.
Principen är densamma.Japp jag tycker det är respektlöst. Blir lite annorlunda när mitt första jobb inte har med tusentals supporters som ägnar sitt liv åt "mitt" jobb.
Man får försöka se det positivt, dom spar målen till andra matcher.3 poäng och fortsatt serieledning. Men j-vlar vad dom bränner chanser, hade ju varit skönt om de dödade matchen med ett 2-0 mål, så man hade kunnat njuta sista 10:e.
Det kommer, det kommer. Har ju varit sommarNär berget beslutar sig för att sluta vara kass så har vi lite extra kapacitet där.
1-0 mot Sundsvall, mål av Örnen. Nu ryktas han vara på väg, vem ska då göra mål? Känns som att vi i så fall säljer guldet, märkligt agerande av klubben. Enda skälet skulle vara ett monsterbud men det känns osannolikt med tanke på klubben, så mycket pengar finns där väl inte i den ligan?
1-0 mot Sundsvall, mål av Örnen. Nu ryktas han vara på väg, vem ska då göra mål? Känns som att vi i så fall säljer guldet, märkligt agerande av klubben. Enda skälet skulle vara ett monsterbud men det känns osannolikt med tanke på klubben, så mycket pengar finns där väl inte i den ligan?
Tycker också att man borde få mer för Örnen än de summor som har stått i tidningarna(30-35 miljoner). Men som @Sjobedan skriver tror jag också att Rosenberg kan börja producera mer. Om det blir Jeremejeff och Rosenberg på topp kan Rosenberg släppa targetspelet och ligga mer på rulle och göra mål.Äsch, då kliver Rosenberg fram i sin vanliga position. Enkelt![]()
Kollade snabbt på AB men hittade inget.Vad gav Malmö för honom?
Såg någonstans(sydsvenskan tror jag) att de gav ca 3 miljoner i övergången plus sign on, ca 10 totalt.Kollade snabbt på AB men hittade inget.
Men plockade inte mff han från kina, där drog han väl in rätt bra cash. Så billig var han nog inte.