• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Josa

Omega
2-Faktor
vad jag förstod så köptes Bussanello och Cornelius för runt 4-5 miljoner styck.
Att då kunna 10x den summan samtidigt som man väger in om vi kan vinna allsvenskan med den truppen vi har + ev nyförvärv.
Det är väl här någonstans fotboll blir business och inte bara en kul aktivitet.
 

RosaCasio

Cartier
vad jag förstod så köptes Bussanello och Cornelius för runt 4-5 miljoner styck.
Att då kunna 10x den summan samtidigt som man väger in om vi kan vinna allsvenskan med den truppen vi har + ev nyförvärv.
Det är väl här någonstans fotboll blir business och inte bara en kul aktivitet.
Jag hoppas att MFF går all-in för att vinna allsvenskan nu, kvala till Europa nästa år med Ghoddos och Ponne kräver nog att resten av laget är samspelta.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Väääldigt viktig seger igår, men fan vad det var nervöst.
IKT 3-1 var riktig klass, den såg jag inte komma.
Ruggigt snyggt mål.
Förstår dock inte Rydströms beslut att ha Lewicki på planen, han måste ha sett på träning att Oscar inte kommit tillbaka från sin senaste skada.
Det går långsamt och hans tajming är fel in i situationerna plus så sitter inte passningarna.
Tycker fan inte det är schysst mot Oscars arv att utsätta honom för denna förnedring.
 

RosaCasio

Cartier
Ruggigt snyggt mål.
Förstår dock inte Rydströms beslut att ha Lewicki på planen, han måste ha sett på träning att Oscar inte kommit tillbaka från sin senaste skada.
Det går långsamt och hans tajming är fel in i situationerna plus så sitter inte passningarna.
Tycker fan inte det är schysst mot Oscars arv att utsätta honom för denna förnedring.
Kanske övertro på Oscars rutin samt att det är "bättre" att offra Lewicki om det skulle gå åt helvete istället för ett nyförvärv (nu när laget är inne i en svacka), givetvis vilda spekulationer från mig.
Tror dock att Oscar överlever lite frustrerande rop, han fick också applåder längst hela hans promenad till avbytarbåset, där jag står så var det bara applåder i alla fall.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Kanske övertro på Oscars rutin samt att det är "bättre" att offra Lewicki om det skulle gå åt helvete istället för ett nyförvärv (nu när laget är inne i en svacka), givetvis vilda spekulationer från mig.
Tror dock att Oscar överlever lite frustrerande rop, han fick också applåder längst hela hans promenad till avbytarbåset, där jag står så var det bara applåder i alla fall.
Får hoppas du har rätt, vet inte om jag kunnat sova efter alla de misstagen.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Enda jag ställer mig frågande till är varför de inte skjuter något? Mer skott i och utanför boxen hade resulterat i fler målchanser och mål. Att passa bollen in i mål funkar inte…

I övrigt en ganska bra match.
25 skott borde räcka men de flesta skotten på mål gick rakt på deras målvakt.
Jag vill se en anfallare som är mer rörlig än IKT när motståndarna är stationära. Han fungerar inte när motståndarna försvarar så lågt som de gjorde. IKT hade fyra skott igår bara ett av dessa var på mål🫣
 

Sjobedan

Rolex
Om det är någon här som har en biljett till sista hemmamatchen mot Elfsborg ochninte kan gå, så köper jag den gärna! Spelar ingen roll om det stå, sitt, långsida, kortsida, uppe eller nere. Jag blir glad för vad som.
 

RosaCasio

Cartier
Om det är någon här som har en biljett till sista hemmamatchen mot Elfsborg ochninte kan gå, så köper jag den gärna! Spelar ingen roll om det stå, sitt, långsida, kortsida, uppe eller nere. Jag blir glad för vad som.
 

Bilagor

  • Screenshot_20230920_154026_Chrome.jpg
    Screenshot_20230920_154026_Chrome.jpg
    82.4 KB · Visningar: 4
Topp