Kräver det en speciell dialekt för att fullt förstå?Världens slarvigaste fågel?
Havsörn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kräver det en speciell dialekt för att fullt förstå?Världens slarvigaste fågel?
Havsörn!
Ah. Lite fredags-trög.
Jag känner att dom bästa pappa-skämten är dom som skämmer ut ens avkommor mest. Typ i affären när kassörskan frågar om man vill ha kvitto så ska man svara - nejtack jag har redan ett hemma. Skämmigt.Pappaskämt: lite mer pinsamt krystade och mer lättförståeliga för barn i varierande ålder? I övrigt samma.
Pappa-skämt är precis så som du beskriver. De ska vara en hårsmån ifrån att orsaka skilsmässa och att avkomman nästan flyttar hemifrån för att slippa pinsamhetenJag känner att dom bästa pappa-skämten är dom som skämmer ut ens avkommor mest. Typ i affären när kassörskan frågar om man vill ha kvitto så ska man svara - nejtack jag har redan ett hemma. Skämmigt.
Vilken är världens minsta fågel?
Snorkråkan
Vilken är världens trevligaste fågel?
Umgås
Är inte Rockskarven mindre ?Vilken är världens minsta fågel?
Snorkråkan
Vilken är världens trevligaste fågel?
Umgås
Jo det bör den ju kunna varaÄr inte Rockskarven mindre ?
Ja, eller sängknarrenÄr inte Rockskarven mindre ?
”du släppte in ljus”Min farsa gillade att dra värdelösa fräckisar vid fel tillfälle, vid diverse middagar osv. Dom är djupt förträngda nu... Minns en av dom. En vit pappa i lekparken frågar en svart pappa hur han gjorde för att få svarta barn? Den svarta pappan beskriver att man måste brassa på frun av bara helvete, i minst 50 minuter. Efter 9 månader träffas dom igen, och den vita pappan har ett vitt barn... Den svarta pappan frågar om han inte gjorde som han sa? ”Jodå, ja brassa på som fan!” Efter lite funderar frågar den svarta pappan, ”du brassade på som fan, du har en 30 centimeters kuk, tjock som en underarm?”
Den vita pappan ”njae, (visar med fingrarna) ” varpå den svart pappan säger, ”du släppte in ljus”.
Underbart, Talking heads referens!
Hahaha bästa hittillsMin farsa gillade att dra värdelösa fräckisar vid fel tillfälle, vid diverse middagar osv. Dom är djupt förträngda nu... Minns en av dom. En vit pappa i lekparken frågar en svart pappa hur han gjorde för att få svarta barn? Den svarta pappan beskriver att man måste brassa på frun av bara helvete, i minst 50 minuter. Efter 9 månader träffas dom igen, och den vita pappan har ett vitt barn... Den svarta pappan frågar om han inte gjorde som han sa? ”Jodå, ja brassa på som fan!” Efter lite funderar frågar den svarta pappan, ”du brassade på som fan, du har en 30 centimeters kuk, tjock som en underarm?”
Den vita pappan ”njae, (visar med fingrarna) ” varpå den svart pappan säger, ”du släppte in ljus”.
Den där jävla Mellerud körde min farsa non stop..Detta är väll ändå en riktig klassiker:
”Hårda bud i Mellerud och värre var det i Gällivare.”
Detta är väll ändå en riktig klassiker:
”Hårda bud i Mellerud och värre var det i Gällivare.”
Haha!Den där jävla Mellerud körde min farsa non stop..
Det gick alltså att göra meningen längre!Haha!
Den känner man igen,
I kommunen finns en liten by som heter Västanå.
Helt plötsligt säger farsgubben
Hårda bud i Mellerud, men värre var det i Gällivare och likaså i Västanå!
Jajjemen!Det gick alltså att göra meningen längre!