• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Pappaskämt

1965ek

Patek
2-Faktor
64F6216F-EADE-434D-AC2E-39988C060A33.jpeg
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Jag känner att dom bästa pappa-skämten är dom som skämmer ut ens avkommor mest. Typ i affären när kassörskan frågar om man vill ha kvitto så ska man svara - nejtack jag har redan ett hemma. Skämmigt.
Pappa-skämt är precis så som du beskriver. De ska vara en hårsmån ifrån att orsaka skilsmässa och att avkomman nästan flyttar hemifrån för att slippa pinsamheten :)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Min farsa gillade att dra värdelösa fräckisar vid fel tillfälle, vid diverse middagar osv. Dom är djupt förträngda nu... Minns en av dom. En vit pappa i lekparken frågar en svart pappa hur han gjorde för att få svarta barn? Den svarta pappan beskriver att man måste brassa på frun av bara helvete, i minst 50 minuter. Efter 9 månader träffas dom igen, och den vita pappan har ett vitt barn... Den svarta pappan frågar om han inte gjorde som han sa? ”Jodå, ja brassa på som fan!” Efter lite funderar frågar den svarta pappan, ”du brassade på som fan, du har en 30 centimeters kuk, tjock som en underarm?”
Den vita pappan ”njae, (visar med fingrarna) ” varpå den svart pappan säger, ”du släppte in ljus”.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Min farsa gillade att dra värdelösa fräckisar vid fel tillfälle, vid diverse middagar osv. Dom är djupt förträngda nu... Minns en av dom. En vit pappa i lekparken frågar en svart pappa hur han gjorde för att få svarta barn? Den svarta pappan beskriver att man måste brassa på frun av bara helvete, i minst 50 minuter. Efter 9 månader träffas dom igen, och den vita pappan har ett vitt barn... Den svarta pappan frågar om han inte gjorde som han sa? ”Jodå, ja brassa på som fan!” Efter lite funderar frågar den svarta pappan, ”du brassade på som fan, du har en 30 centimeters kuk, tjock som en underarm?”
Den vita pappan ”njae, (visar med fingrarna) ” varpå den svart pappan säger, ”du släppte in ljus”.
”du släppte in ljus” :D:p
 

Bas

Patek
Min farsa gillade att dra värdelösa fräckisar vid fel tillfälle, vid diverse middagar osv. Dom är djupt förträngda nu... Minns en av dom. En vit pappa i lekparken frågar en svart pappa hur han gjorde för att få svarta barn? Den svarta pappan beskriver att man måste brassa på frun av bara helvete, i minst 50 minuter. Efter 9 månader träffas dom igen, och den vita pappan har ett vitt barn... Den svarta pappan frågar om han inte gjorde som han sa? ”Jodå, ja brassa på som fan!” Efter lite funderar frågar den svarta pappan, ”du brassade på som fan, du har en 30 centimeters kuk, tjock som en underarm?”
Den vita pappan ”njae, (visar med fingrarna) ” varpå den svart pappan säger, ”du släppte in ljus”.
Hahaha bästa hittills :woot:
 

Husse

Patek
Topp