• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Pappaskämt

nissehult

Patek
2-Faktor
Jajjemen!
Lite kuriosa, grannbyn till Västanå heter Ö!
62FCCF65-3BEA-4CC5-ABE1-79757C142296.jpeg
Dom ligger lite efter byn Å på Lofoten i Norge.
337A8822-F689-4AB0-84EE-F4B04467F238.jpeg

(Väldigt trevligt ställe)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Många av skämten i tråden är kanske tveksamt om dom är roliga eller ens kan kallas vitsar i kategorin "pinsamma pappaskämt". Det behöver man inte lägga någon större värdering vid. Men om jag 2019 drar homofobiska, rasistiska eller på bekostnad av svagare i samhället skämt inför mina barn hoppas jag dom har vett nog att servera mig några visdomsord. Att jämföra rullstolsburna med grönsaker få nog kallas något annat än "pappaskämt". Var det ens kul 1980?
 

MariaE

Panerai
Många av skämten i tråden är kanske tveksamt om dom är roliga eller ens kan kallas vitsar i kategorin "pinsamma pappaskämt". Det behöver man inte lägga någon större värdering vid. Men om jag 2019 drar homofobiska, rasistiska eller på bekostnad av svagare i samhället skämt inför mina barn hoppas jag dom har vett nog att servera mig några visdomsord. Att jämföra rullstolsburna med grönsaker få nog kallas något annat än "pappaskämt". Var det ens kul 1980?
Får inte annat än hålla med, som tur är så är jag inte pappa och drar därmed inte dessa skämt inför barn eller människor jag inte känner väl. Jag har dålig humor och glömde bort att andra som läser denna tråden kan ta illa upp. En tråd där vi nu både har rasistiska, homofobiska och funktionsvariationsskämt.
Ber om ursäkt för det olämpliga 80talsskämtet.
 
Topp