• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden med bara bilder

V

Viggen

Guest
daviden skrev:
Viggen skrev:
Provade på att roa mig också. På väg mot LAX... ;)
Simulator?

Svar nej! Det är däremot ett bra foto som är utskrivet på ett gigantiskt fotopapper. :) Har inte ramat in den då jag hade ett par köpare, men det blev aldrig någon deal. Allt är gjort av riktiga proffs. Från fotografering till utskrift, så den kostade därefter villket dessa köpare inte först förstod. De trodde väl att det var den typiska affischen man kan köpa i vanliga butiker, trots ovanstående beskrivning. :lol:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Viggen skrev:
daviden skrev:
Viggen skrev:
Provade på att roa mig också. På väg mot LAX... ;)
Simulator?

Svar nej! Det är däremot ett bra foto som är utskrivet på ett gigantiskt fotopapper. :) Har inte ramat in den då jag hade ett par köpare, men det blev aldrig någon deal. Allt är gjort av riktiga proffs. Från fotografering till utskrift, så den kostade därefter villket dessa köpare inte först förstod. De trodde väl att det var den typiska affischen man kan köpa i vanliga butiker, trots ovanstående beskrivning. :lol:
I see. :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1354722881.738236.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1354722881.738236.jpg
    88.8 KB · Visningar: 501

Jockinho

Patek
2-Faktor
Paneraidödaren, lyckligtvis (för richemont) mest på bild :D
DSC_0003-1.jpg


Dagar som dessa kan man längta, om än inte jättemycket för visst är det vackert med vit snö, till detta...
932012123516Pd3d7.jpg


Men parveln Malte nedan verkar gilla snön iaf...
DSC_0126_zps828991a0.jpg


Och att springa...
DSC_00351_zpsdae2d929.jpg


men av det blir man dock lätt trött...
malle_zps77401b75.jpg
 

naggge

Panerai
Om vi ändå är inne på djur så kan jag ju posta denna krabaten. Han (eller hon?) stod och stirrade in i ett hörn när jag ställde mig över och började försöka få dennes uppmärksamhet för ett foto. Till slut så gav den mig en trött blick och undrade vad fan jag höll på med
Namnls.jpg
 
V

Viggen

Guest
Hade inget bättre för mig, och snö är det ju inte direkt någon brist på. ;)
 

Bilagor

  • Black Ice.jpg
    Black Ice.jpg
    216.7 KB · Visningar: 449
V

Viggen

Guest
Jaha, då har helgen landat och dagen med en fyra och nolla. ;)
 

Bilagor

  • 40.JPG
    40.JPG
    214.7 KB · Visningar: 363
  • Vodka.JPG
    Vodka.JPG
    218.3 KB · Visningar: 365
V

Viggen

Guest
CaptainOats skrev:
Grattis

Den där klockan är ju sjukt cool och annorlunda !

Tackar så mycket! :D
Jag var tvungen att få denna klocka klar i bruksskick dagen till ära. Den kommer dock att återvände till urmakaren efter årsskiftet för en full service. :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Är det kärlek eller inte? Svårt att säga såhär 2 timmar in på lånet.. Men spännande och intressant är det helt klart trots att jag saknar datumvisning.

SevenFriday P2:

IMG_7252.jpg


IMG_7253.jpg


Med blixt:

IMG_7263.jpg
 
V

Viggen

Guest
En vuxen karl och hans ljussabel. :ugeek:
 

Bilagor

  • Sith.jpg
    Sith.jpg
    18.5 KB · Visningar: 453
Topp