V
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
carlanton skrev:Poäng till den som kan gissa bilen![]()
carlanton skrev:![]()
Från en av många långa bilturer på Teneriffa. Jag tror att jag var ute och letade efter en ökänd ravin med grym klättring. Den finns inte utmärkt på någon karta, så jag fick helt enkelt köra på trial and error. Det tog tre försök, men tillslut hittade jag den!
Poäng till den som kan gissa bilen![]()
BluesmanV8 skrev:Suzuki samurai? Skulle ju passa bra till monstret!
Viggen skrev:
Camo00 skrev:BluesmanV8 skrev:Suzuki samurai? Skulle ju passa bra till monstret!
+1 på Suzuki, kanske Jimny eller Vitara?![]()
Molle skrev:
Molle skrev:Tack! Rolex verkar gilla bilden oxå
/Stefan
Bomier skrev:Några bilder som jag tog förra vecka på min rolex 1016
![]()
![]()
![]()
Och så ett snabbt foto på min nya Rolex 6285...
Jag är toknöjd, trots att den bara är 34mm
![]()
Mvh
Micke E
Molle skrev:
80talisten skrev:Molle skrev:Vilken fin Rolle Molle!! (där fick jag till ett rim) Du har bra smak som alltid...
![]()
Cirka 350 000kr.Camo00 skrev:PPn var bland det läckraste jag sett! Vad går en sån på? :shock:
Charles_ skrev:En minute-repeater från Ulysse Nardin som kallas "Safari". Ska försöka ladda upp en film sen!
![]()
Här är filmen! Tyvärr filmade jag inte med telefonen liggande, men men... :roll:naggge skrev:Ser fram emot filmen. Klockor av denna typ växer mer och mer i mina ögon. Enormt imponerande hantverk.
Haha, riktigt fräsig och det är så man får ett stort leende på läpparna. Slutar aldrig att förundras över hur mycket mekanik som får plats i en klocka egentligen.Charles_ skrev:Här är filmen! Tyvärr filmade jag inte med telefonen liggande, men men... :roll:naggge skrev:Ser fram emot filmen. Klockor av denna typ växer mer och mer i mina ögon. Enormt imponerande hantverk.![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=136cbHhW_ng[/video]
Charles_ skrev:Några av klockorna som jag fick klämma på häromdagen!
En minute-repeater från Ulysse Nardin som kallas "Safari". Ska försöka ladda upp en film sen!
![]()
En Royal Oak Offshore "Sébastien Buemi" limiterad till 250 exemplar. Titanboett och keramisk ring.
![]()
Sist (och minst :lol: ) en helt fantastisk årskalender från Patek Philippe (ref 5205G):
![]()
Som alltid utmärkt service hos både Nymans Ur och Bo Berggren![]()