Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Countachen ser riktigt lovande ut. Den får det nog bli lite jakt på sen... Vilka tre ska du göra dig av med då?100kr rabatt på lokala Ica så såklart fick denna åka med hem, mkt nöjd
Nu är det nog mest countach jag vill ha med sen är jag nog nöjd, har tre som jag måste göra mig av med/ge till någon biltokig vän
Har just nu nio stycken men nog kanske bara två ändå i Senna och Mustang som inte är några favoriter. Sennan cool men har den redan i ”stora technicvarianten” som är bättre Önskar jag kunde ge dem till dottern men hon har redan hyllorna fulla med LegoCountachen ser riktigt lovande ut. Den får det nog bli lite jakt på sen... Vilka tre ska du göra dig av med då?
Fräckt att Mussen har framruta av bitar som dom såg ut förr i tiden (70-80tal)Har just nu nio stycken men nog kanske bara två ändå i Senna och Mustang som inte är några favoriter. Sennan cool men har den redan i ”stora technicvarianten” som är bättre Önskar jag kunde ge dem till dottern men hon har redan hyllorna fulla med Lego
Countach ser riktigt bra ut. Gillar också de nyare som är större även fast 911:an är en favorit trots rätt liten.
Fräckt att Mussen har framruta av bitar som dom såg ut förr i tiden (70-80tal)
Snyggt. Skulle vara kul att jämföra med den gamla. Kommer ihåg att det var krångligt att få fast det orangea "taktältet" på den.Färdigt.
Har den röd/vita åxå, men takanordningen på denna med alla delar var mycket mer utmanade och rolig. Tyget var inga problem!Snyggt. Skulle vara kul att jämföra med den gamla. Kommer ihåg att det var krångligt att få fast det orangea "taktältet" på den.
Fantastisk tråd och fina stilleben passar även på att fråga hur du gillar Nikkan? Lite sugen på sådan. Trevlig kväll
Hej,
Idén var inte min, jag har sett massa bilder på Instagram där Lego och klockor är fokus. Men jag har blivit inspirerad och finner idén rätt rolig! Vi har många vassa fotografer här på Klocksnack så jag tycker att det är spännande att se vad vi kan kan producera här i tråden och lämna vårt avtryck i när det kommer till bilder där temat är Lego & Klockor.
Nedan kommer några av mina tidigare bidrag.
Någon mer här som har testat/vill testa?
•Omega Speedmaster Professional Moonwatch
•Seiko Presage, SRPD37J1
•Omega SMPC 300m .001
•Seiko STO, SRPD21
•Seiko Ninja, SRPC49
•Seiko STO, SRPD11
Fantastisk tråd och fina stilleben passar även på att fråga hur du gillar Nikkan? Lite sugen på sådan. Trevlig kväll
Lyckas verkligen fånga det karaktäristiska med några väl valda bitarFredagsnöje
Du inspirerar, nu blev jag sugen själv på den serien tror att det blir 911:an för mig. Tack för tipsetEfter en afterwork blev Lambon klar. Imponerad vad de åstadkommit med så få bitar. Ett riktigt roligt bygge så det blir fler i den serien.
eBrix hade erbjudande på F40:n för någon dag sen. Så det blev den plus Porschen.Du inspirerar, nu blev jag sugen själv på den serien tror att det blir 911:an för mig. Tack för tipset
Cool! Då är det bara att bygga ihop och slänga upp med någon bild på en fin klockaeBrix hade erbjudande på F40:n för någon dag sen. Så det blev den plus Porschen.
Vilken var roligast att bygga?Ska fylla på i första raden sen hoppas jag på en fortsättning kommer till sista.