• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden med tema bilder på Lego & klockor

Nu går det att förboka DeLorean hos Webbis :)
1648724781158.png

För er som är byggsugna så kör Jollyroom kampanj nu på några Technic-set. Köpte själv en Lambo Sian och en BMW S1000 med 20% rabatt.
Tack för tipset. Tyvärr hade jag precis inhandlat en tredje Porsche för att bygga en Lamborghini Countach. Annars är jag sugen på F1-bilen då den storleksmässigt verka passa ihop med legos största bilar.

Sen kommer Ferrari Daytona SP3 till butikerna 1 augusti. Går ifs att köpa via legos egna butik redan nu.

Ni som är mer bevandrade i Lego bygge. Visst klipper man upp alla påsar direkt o lägger allt i samma hög när man bygger?
20220623_193211.JPG
Gött köp! Jag var lite sugen på den men har mest köpt bilar och motorcyklar.
Jag skulle börja med alla påsar märkta med en etta, annars får du jävligt mkt att hålla reda på med en sån byggsats 😎
Ikeas bestick-lådor är en bra investering för att hålla reda på alla bitar tycker jag.

Gött köp! Jag var lite sugen på den men har mest köpt bilar och motorcyklar.
Jag skulle börja med alla påsar märkta med en etta, annars får du jävligt mkt att hålla reda på med en sån byggsats 😎
Ikeas bestick-lådor är en bra investering för att hålla reda på alla bitar tycker jag.
Jag har nog vart i solen för mycket idag..
För jag läste första och andra gången att man skulle börja med att märka alla påsar med en etta först :bag:

Klippa upp påsarna är rätt ( ett nummer åt gången) sen tillbaka med dem i kartongen. Men allt i en hög skulle göra mig lätt stressad 😅

6FC7D522-1485-49FA-8C7E-516189BBC9C1.jpeg

Får se hur sorteringen blir när jag ska bygga en MOC under semestern. Klarade inte av att riva en av mina Porschar så det blev att köpa en till för det bygget.

D26717B6-CAF8-4129-8152-F12C720FDF9C.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp