Tur att man hällde allt i samma hög så det tar lite extra tid. kom till instruktion 112 av 1135 igår kväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan färdig?Hmm, det tog mindre tid än jag räknat med..
Japp, tur ändå att jag öppnade alla påsar direkt och hällde i en stor kartong, jag har nog lagt 2-3 timmar på att leta delar.Redan färdig?
Nu kommer du till det roliga momentet: plocka ner allting i numrerade påsar och släng ut den på Tradera Köp nytt, rinse and repeatJapp, tur ändå att jag öppnade alla påsar direkt och hällde i en stor kartong, jag har nog lagt 2-3 timmar på att leta delar.
Det låter jobbigt, montera ner allt i kartong och in i garderoben låter enklare sen köpa större så det tar lite längre att knåpa ihop.Nu kommer du till det roliga momentet: plocka ner allting i numrerade påsar och släng ut den på Tradera Köp nytt, rinse and repeat
Större utmaning är att hälla delarna från flera set i samma kartong/låda och sedan börja bygga..Det låter jobbigt, montera ner allt i kartong och in i garderoben låter enklare sen köpa större så det tar lite längre att knåpa ihop.
Får vi någon fart i den här tråden nu till helgen? Jag inleder med retrokänsla.
Skitfräckt ju!!
Läckert arrangerat1985 Audi Sport Quattro S1
Färdig ?Nu är det dags.
46 påsar. Tröjan på. Den mest färgglada klockan och My heart will go on på hög volym. Titanic will arise again
Tja, några bitar kvarFärdig ?
Nu är det äntligen klart!!
Trevligt. Läste att den får kritik för att de gula bitarna kan ha olika nyans. Är det något du har märkt?Hittade MoonSwatch-bilen! Står numera i min bokhylla bredvid några klockböcker.
Trevligt. Läste att den får kritik för att de gula bitarna kan ha olika nyans. Är det något du har märkt?
Skönt att höra. Kanske blir en hjulklapp till mig i år igen. Jag gillar dessa bilar i expert-serien.Läste det innan jag köpte denna med, så blev förvånad över hur bra de faktiskt matchat nyanserna. Vet inte om det har att göra med att de tagit åt sig av kritiken eller om jag hade tur, men tycker denna är en av de bäst färgmatchade jag byggt. Framförallt när det kommer till de gula klistermärkena, de är näst intill 100 % när det kommer till matchningen, vilket är något man inte ser ofta.