Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byggde ihop Apollo 11 Lunar Landern i våras, underbart mysigt bygge! Lyssnade på podden ”13 minutes to the moon” samtidigt, kan rekommenderas för er andra rymdprogramsintresserade. Du har ett najs bygge framför dig @Nicke L
Bild för tråden och även kanske för speedy tuesday som är här imorgon!
Byggde ihop Apollo 11 Lunar Landern i våras, underbart mysigt bygge! Lyssnade på podden ”13 minutes to the moon” samtidigt, kan rekommenderas för er andra rymdprogramsintresserade. Du har ett najs bygge framför dig @Nicke L
Bild för tråden och även kanske för speedy tuesday som är här imorgon!
Den där är massiv! Kul att de har sett till att det är 1969 bitar och att man även kan ta isär den för att simulera en verklig uppskjutning.
Förutsägbar kombination...men bra!
Där snackar vi rymdlego!Plockade fram lite Lego under mellandagarna
Jag tror de är från tidigt åttiotal. Bitmärken från både oss ungar och hundar. Jag tror jag kan plocka ihop flera gamla rymdmodeller om jag letar i lådorna, men gubbarna blir värre. Trycken på brösten är så pass bortslitna efter alla års lekande.Där snackar vi rymdlego!
Dom där bitarna har ett gäng år på nacken
En sån Seiko skulle man ha! Roligt med SM Lego
Man tager vad man haver!Ingen som lyckats bygga en bra klockhållare i LEGO?
Kan man få se en bild från sidan på Chargern?
Tjusigt Har blivit liite sugen Land-Rovern som släpptes för inte så längesen.På önskemål av @roosterman kommer denna bild:
Varje jul ger jag mig själv en bil i LEGO. I år blev det två.
Aha! Jag budade hem en rejäl LEGO-sats för något år sen till barnen. Och då var det en länk med som jag trodde var ett armband. Men nu såg jag denna och då det kanske det är till en klocka? Jag får undersöka och återkommaGrabbar, håll i hatten. Vinst från Kalle Anka, 1996 tror jag det var! Sjukt konstigt att jag inte lekte sönder den då..
Hej på er! Jag har precis upptäckt dom här småpåsarna med minifigurer. Jag ska nog börja ha med dom i mina klockbilder ibland. Är det någon mer som köper dessa?
Jag har några dubbletter om någon vill byta med mig.
Min son kunde stå hur länge som helst o klämma o känna på dom där påsarna när han var liten så han fick aldrig dubletter, tips!Hej på er! Jag har precis upptäckt dom här småpåsarna med minifigurer. Jag ska nog börja ha med dom i mina klockbilder ibland. Är det någon mer som köper dessa?
Jag har några dubbletter om någon vill byta med mig.