Internationella kvinnodagen var förvisso i måndags, men det var först nu jag hittade det här setet i en flyttkartong.
-Jag gillar set upen och budskapet! Bra där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Internationella kvinnodagen var förvisso i måndags, men det var först nu jag hittade det här setet i en flyttkartong.
SnyggtDubbelpost från fredagstråden, dubbelt Japan.
Hehe fin fin, men ni får steppa upp liteLego har ju blivit bättre sedan 80-talet då jag byggde. Jag och 4-åringen gjorde denna nyss. Superkul!
Visst är den braSenaste bygget, gillar verkligen speed of championsserien. Min sambo börjar tröttna men jag ser fler i framtiden…
Hur var den? Haft ögonen på den där men övriga NASA byggen Saturn V och särskilt Månlandaren var aningen underväldigande imo så tvekat lite. Denna ser dock härligt satsig ut så håller tummarna den var bra!Min present till mig själv då jag fyllde för några dagar sen.
Jäklar vad jag ser fram emot denna…
Har inte hunnit påbörja den än… barn och jobb har kommit ivägen.Hur var den? Haft ögonen på den där men övriga NASA byggen Saturn V och särskilt Månlandaren var aningen underväldigande imo så tvekat lite. Denna ser dock härligt satsig ut så håller tummarna den var bra!
Ah, den klassiska. Jo men den som väntar. Ser fram emot bilder när det blir tid överHar inte hunnit påbörja den än… barn och jobb har kommit ivägen.
Vad med månlandaren och Saturn V var dåligt tycker du?
Åfan!Ah, den klassiska. Jo men den som väntar. Ser fram emot bilder när det blir tid över
Kvalitetsmodeller båda egentligen. I-landsgnäll. Men
Hade önskat, och gärna betalat för, att landaren varit 30% större eller så. Den hade en del kul finesser men kändes ihoptryckt och rätt billig får jag ändå säga. Synd på en potentiellt grym modell.
Saturn V var lagom stor men rätt trist att bygga i mitt tycke. Kommer med territoriet såklart när man eg bara bygger ett långt rör. Sen fattades det en hel del bitar i min vilket säkert färgar upplevelsen i övrigt för egen del.
Legos kundtjänst dock top-notch fick två nya påsar direkt utan något tjafs. Antiklimaxet när man är mitt i bygget och upptäcker det saknas grejer i fler än en påse